DezTruckTor Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei Jeg sliter litt med å finne en nøytral bakgrunn til siden min. Jeg ønsker en bakgrunnn som ingen legger merke til, og som passer til sølvgrått/blått/rødt-design. Siden har en bredde på litt under 1000 (det er da INGEN som fortsatt bruker 800*640), og er midtstilt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du kan jo enten ha ein enkel einsfarga bakgrunn, eller du kan prøve å snekre saman eit repeterande mønster som ikkje tar for mykje oppmerksomhet. Og jo, det er fortsatt folk som sit med 800x600. Kanskje ikkje i di målgruppe, men jo - dei finst. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg tenkte på noen litt mer konkrete eksempler... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg tenkte på noen litt mer konkrete eksempler... Har ikkje sett sida di, og kan derfor ikkje komme med så veldig konkrete eksempel Du kan jo for eksempel leite litt på www.squidfingers.com også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå