tore_v1 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Skal oppgradere systemet mitt gradvis, og begynner med minnet.. Jeg har: P4 2,4 512 mb pc2100 ram fra corsair hk; abit IT7 Max2v2.0 R9800Pro Skal etterhvert bytte over til AMD 64, men tar mesteparten ved neste korsvei.. Komplett har minne på ukens tilbud, Twinmos PC3200 CL2,5 DDRs, og Netshop har et annet sett på weekendtilbud; Kingston HyperX PC3200 CL 2-2-2-5 Hva bør jeg velge der, pris og ytelse tatt i betraktning. Har tenkt til å overklokke systemet litt, men er ikke veldig ekstrem på det. Liker å prøve meg litt frem så det blir vel litt av hvert når det gjelder overklokking. Med vannkjølt cpu og gpu skal begge de overklokkes, og minnet skal jo da også klokkes noe opp.. Blir forøvrig mest sannsynlig et DFI kort, usikker på om det blir sli eller ikke, om det gjør noe fra eller til. Hadde lyst til å kline til med nytt skjermkort også, men jeg vil ha ati kort, og pcie etterhvert, så da ble det ikke tilbud på meg fra nettshop der.. Er det bare meg, eller er ukens tilbud på komplett dyrere enn den vanlige prisen på mpx.no..? Rart!!! Endret 16. april 2005 av tore_v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå