Pilseboben Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Pcen min har plutselig blitt helt syk.... Slo den av som vanlig her en kveld, men da jeg skulle slå den på dagen etter, så jeg lyset på den ene vifta sto å lyste. viste seg at alle viftene sto å gikk svakt..... får ikke brukt power on\off knappen... ingen reaksjon. må dra ut strømledningen får å få slått av... og når jeg setter inn strømmen igjen, starter den igjen på "svakt" vis... ikke nok til at den tenner. men lys og vifter går sakte.????????? dvs at jeg får ikke fyra pcen.... hva kan være galt her? psu? hk? har prøvd å nappe ut bryteren til powerswitchen, men det hjalp ikke..... noen som har noen anelse på hva som kan ha skjedd her? Endret 16. april 2005 av Bomboo Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Høres ut som defekt psu Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Mulig atx 20 pinskontakten er løsnet på hovedkort, se om lås haken er på. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 har bytter til et gammelt hovedkort med tilbehør, men uten at det hjalp, så dere har nok rett... det må være psu! sakal prøve å få lånt meg et bare for å prøve... takker for tips .-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå