Black&White Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har et Terratec Geforce FX 5800 som jeg skal legge ut til salg på qxl, regner ikke med å få noe særlig for det, men det støyer så fælt så jeg vil ikke ha det mer.Uansett så er det greit med et par ekstra K nå som jeg skal oppgradere pc'n. Klarer ikke å finne noen specs på det kortet, google søkene mine returnerer bare "review's" på ULTRA utgaven av chipen og det hjelper jo meg lite. Så hvis noen sitter på noe info/specs om det kortet her så hadde det vært fint om dere hadde posta det her. ThnX Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Her er ihvertfall noe: Chip - NV30 Core clock - 400Mhz Memory type/size - 128MB DDR2 Memory clock - 800Mhz Bus width - 128bit Memory bandwidth - 12.8GB/s Pipeline config - 4x2/8x0 Pixel fillrate - 1600M Pixels/s Texture fillrate - 3200M Texels/s AA sample/z/stecil fillrate - 6800M Samples/s Geometry processing - VS2.0 Extended (DX9.0) Fragment Processing - PS2.0a (DX9.0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå