Taykun Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 han heter alucard. grunnen til at det skrives arucard på japansk er at de ikke har L i japanske alfabetet. ferdig med den. anyways... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) er ikke sikker på om jeg kan poste denne her men setter i gang jeg.. hater ruby men det er forde jeg har hatt så mye feil med ati radeon korta mine :!: ja for de som ikke hvet er ryby(dama) maskotten til ati. Endret 25. april 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har et skikkelig bra bilde. Veldig bra grafikk, men den er litt... hmm... grov. Selv om den er litt sensurert fra før, tar jeg ingen sjangser, og sensurerer det i paint. Her er resten av bildet, nok til å se hvor bra det er laget Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 masse bra her da Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 åssen får man lagd ut mange bilder samtiding. eks som ZanZel gjorde? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Enten må du legge ut bildene dine på en hjemmeside og linke til dem.. eller så kan du linke direkte til bilder som ligger ute andre steder allerede.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Enten må du legge ut bildene dine på en hjemmeside og linke til dem.. eller så kan du linke direkte til bilder som ligger ute andre steder allerede.. ok Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 har det stillnet litt til eller er det bare meg...? Det er nok bare deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå