Yakamaru Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) zip 5gb om gangen når du har tid/ tar deg en dopause ^^ hadde vært digg! har du lagra alle manuelt? Jupp, for det meste. Noen har jeg bare lasta ned i "batches", men ellers er en veldig god del av det lastet ned manuelt. Ok, skal zippe en batch for deg idag, og gi deg en link.. ^^ Men, hvor inni granskauen skal jeg laste opp en 800MB zip full av bilder? Endret 15. januar 2009 av Yakamaru Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Fy søren det er mye. Syke fetisher du har da.... <.< >.> *fap fap fap* *mine innlegg* (a) Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Fy søren det er mye. Syke fetisher du har da.... <.< >.> *fap fap fap* *mine innlegg* (a) Hva mener du med "syke fetisher" ? Finner de to ordene litt, vel, støtende.. Heh.. Du har ikke sett det VIRKELIGE arkivet mitt, enda.. 10GB med bare bilder og doujins.. DIGG. :3 Å ja, svenningen.. Så litt feil på hvor mye jeg hadde.. Var visst rundt 10-12GB med bilder, ikke 50-60.. >_< Har noen en bra side hvor jeg kan laste opp en 800MB stor zip med 3k bilder? Har tittet rundt litt, men finner ingen.. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Some INCREDIBLE art from DevilKitten Yami.. Simply love her art. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Fetish er da riktig ord? Ikke noe støtende. Syke, nja... furfag? Men som skrevet under, *fap fap fap* Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Vel, driver og Arkiverer og ordner med "Batchene" nå, med Hentai bilder.. Driver og laster opp del 1 nå, og del 2 vil komme litt senere. Av grunner for at jeg kanskje bryter noen regler, vil jeg helst foreslå å gi meg en PM hvis du vil ha en del eller to. (Eller kanskje alle sammen? ) Kommer til å laste opp alle delene til Megaupload, i deler på ca 800MB hver. (Delstørrelse kan variere mye) Kommer til å oppdatere ettersom jeg blir ferdig med delene.. Oops, kan ikke poste uten å ha noe fornuftig å dele.. :3 Endret 22. januar 2009 av Yakamaru Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Mer stuff.. :3 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm... Ser ut som om det er å gi gitt. :3 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 På tide å kontributere litt mer.. :wee: (Og å gjennopplive denne tråden litt.. ) Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Siden ingen andre laster opp, så får jeg gjøre det.. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Endret 27. mars 2010 av Yakamaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå