Gå til innhold

Anime Pictures Modem warn - Ikke noe underage!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg være mod eller noe, men: ANIME ER IKKE HENTAI! (Vel, jo, i teorien) men dette gjelder kun offisiell hentai, så med mindre dere greier å fiske frem hentai laget av de samme tegnerene som laget originalene, så synes ikke jeg at det er passende å plassere dem her.

Synes det er litt kjipt at folk poster dette når det overhodet ikke er topic. Anime er så mye mer enn de blodfattige "fanbildene". Hadde vært fint å se noen bilder med maksimum mild nakenhet.

Og så, et bilde for å ikke gli helt ut: kamineko5.jpg

^^

Endret av MBaardsgaard
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6
lurer bare på en ting. hvor finner dere alle bildene? :D

5671616[/snapback]

Vil du virkelig vite det?

På en plass som heter....Internet! :ohmy:

Neida. :p Hvilke bilder det du lurer på? Finner de på mange forskjellige sider. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

De fleste sidene jeg vet om er nok litt for grove til å poste her, kommer ikke på så mange akkurat nå heller. Men her finner du noen under "ecchi" delen, du må registere deg da.

Lenke til kommentar

Bare vær obs på derover ikke bare inneholder "snille" ting da. Man surfer ikke /b/ eller /d/ hvis mamma eller pappa står bak deg. (for dere som bor hjemme) Har ofte vært glad for at jeg bor for meg selv og ingen andre kan se browser-cachen min. :!:

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Bare vær obs på derover ikke bare inneholder "snille" ting da.  Man surfer ikke /b/ eller /d/ hvis mamma eller pappa står bak deg.  (for dere som bor hjemme)  Har ofte vært glad for at jeg bor for meg selv og ingen andre kan se browser-cachen min.  :!:

5719454[/snapback]

:D Random delen der er ikke noe særlig nei, egentlig ikke /d/ heller.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Har lagt til litt info i emnetittel - og presiserer bare at jenter/gutter som ser for unge ut vil bli slettet av moderator. Er dere i tvil - IKKE post.

6096531[/snapback]

Hmm.. Hva har skjedd?

Eller, jeg vil kanskje ikke vite det?

111111117.jpg

red_butterflies.jpg

normal_262.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...