Mads-b Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Nå skal ikke jeg være mod eller noe, men: ANIME ER IKKE HENTAI! (Vel, jo, i teorien) men dette gjelder kun offisiell hentai, så med mindre dere greier å fiske frem hentai laget av de samme tegnerene som laget originalene, så synes ikke jeg at det er passende å plassere dem her. Synes det er litt kjipt at folk poster dette når det overhodet ikke er topic. Anime er så mye mer enn de blodfattige "fanbildene". Hadde vært fint å se noen bilder med maksimum mild nakenhet. Og så, et bilde for å ikke gli helt ut: ^^ Endret 4. februar 2006 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 lurer bare på en ting. hvor finner dere alle bildene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) lurer bare på en ting. hvor finner dere alle bildene? 5671616[/snapback] Vil du virkelig vite det? På en plass som heter....Internet! Neida. Hvilke bilder det du lurer på? Finner de på mange forskjellige sider. Endret 27. februar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 samma egenli ^^ de bildene man finner her da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 De fleste sidene jeg vet om er nok litt for grove til å poste her, kommer ikke på så mange akkurat nå heller. Men her finner du noen under "ecchi" delen, du må registere deg da. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 okei, du kan jo pm meg med dem litt for grove? sitter og kjeder meg i natten/morgenen .. Lenke til kommentar
Hubbert Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 lurer bare på en ting. hvor finner dere alle bildene? 5671616[/snapback] Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hehe.. det var veldig bra svart! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Bare vær obs på derover ikke bare inneholder "snille" ting da. Man surfer ikke /b/ eller /d/ hvis mamma eller pappa står bak deg. (for dere som bor hjemme) Har ofte vært glad for at jeg bor for meg selv og ingen andre kan se browser-cachen min. :!: Endret 8. mars 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bare vær obs på derover ikke bare inneholder "snille" ting da. Man surfer ikke /b/ eller /d/ hvis mamma eller pappa står bak deg. (for dere som bor hjemme) Har ofte vært glad for at jeg bor for meg selv og ingen andre kan se browser-cachen min. :!: 5719454[/snapback] Random delen der er ikke noe særlig nei, egentlig ikke /d/ heller. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Noen som sa de ville ha bleach for noen side tilbake? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Bleach: btw - genial topic, har fått en del anime pic's nå Endret 4. april 2006 av Aak1 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Bleach: Jeg liker det Orimime Inoue tegninga! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Mange som missforstår forskjellen på manga, anime og hentai... Søk "Manga" på Limewire og du skjønne hva jeg mener... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har lagt til litt info i emnetittel - og presiserer bare at jenter/gutter som ser for unge ut vil bli slettet av moderator. Er dere i tvil - IKKE post. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Åh, mange flotte bilder her Keep 'em comin! Har desverre ingen å bidra med selv Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Har lagt til litt info i emnetittel - og presiserer bare at jenter/gutter som ser for unge ut vil bli slettet av moderator. Er dere i tvil - IKKE post. 6096531[/snapback] Hmm.. Hva har skjedd? Eller, jeg vil kanskje ikke vite det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå