porcelaiN Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Dette blir den siste for nå Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Bildekvaliteten har tatt seg opp, men jeg savner mer anime som ikke inneholder lettkledde damer Skal slenge noe kunst ut senere. Støttes. Vel mye babes (men ikke cosplay, underlig nok), med tildels vel høy kamel-faktor. Selv har jeg sansen for det litt mystiske, f.eks. dette natt-stemningsbildet... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2005 Regntid... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Fra en av de beste anime-serien jeg noen gang har sett: Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Fikset svært dual-screen bildet igjen til to deler. Dual-screen bildet finner du her. Endret 5. mai 2005 av Icluz Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Nå gidder jeg ikke mer Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Merkelig... Du har fikset sånn at det skal funke (som står på side 1) sant? Ser du alle Steina? Endret 5. mai 2005 av Icluz Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg stemmer for å fjerne den, har ikke noe imot at bildene er store! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg stemmer for å fjerne den regelen.. greit med store bilder, hvis man skal bruke dem som wallpaper.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 We Love Anime Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Spørs hva du helst vil ha det.. hvis jeg skal poste en sånn lang serie til.. så gidder jeg ikke å begynne å styre selv om et par bilder er for store.. så da blir det prioritering mange bilder(og noen store) eller få bilder(og aller er små.. ) hehe.. men kommer uansett til å poste masse bilder.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Det er bra det ZanZel, la oss bare glemme det hele oppløsnings tullet mitt.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2005 Nice! Dette telles som bare 1bilde, så ikke bli sinna på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå