Gå til innhold

Lost i Lost

Anbefalte innlegg

Lost er imo den beste serien som NOEN gang har blitt sendt på tvnorge ihvertfall

Ja, og TVNorge er jo kjent for å ha kvalitetsserier..............

Hvem kan vel ikke elske "Under samme tak", "Gilmore Girls" og "Steg for steg"?

Nei, seriøst, TVNorge har to gode serier, og det er CSI og LOST.

Men hvordan klarer dere å filtrere ut de tåpelige dialogene og karakterene og holde fokus på det potensielt spennende mysteriet? Må man ha trent seg på andre drittserier først for å klare det?

Hvorfor er karakterene tåpelige? Jack, Hurley, Sawyer og Kate(for å nevne noen) passer utrolig godt i rollene sine.

Du er forresten et prakteksempel på trolling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er karakterene tåpelige? Jack, Hurley, Sawyer og Kate(for å nevne noen) passer utrolig godt i rollene sine.

Du er forresten et prakteksempel på trolling.

Å si at karakterene er dårlige er ikke det samme som å si at skuerspillerprestasjonene er dårlige. Så hvorvidt skuespillerne passer inn i såpass dårlige roller, er vanskelig for meg å si, da jeg bare har sett et par av dem i andre roller. Skuespilleren som har rollen som Jack passer veldig godt, da han tydeligvis skal være konstant halveis gråtkvalt, noe han også var i tidligere nevnte serie. Så har vi den påtatt tøffe og mystiske Kate, som tydelig er seksuelt frustrert og mangler evnen til å kommunisere normalt og skaper mer nysgjerrighet en nødvendig rundt sin fortid. Sawyer, drittsekken som ikke er en drittsekk men likevel en drittsekk. Som lar seg torturere for ingenting, eller var det et kyss? Så har du tor-turisten Sayid som selvfølgelig drev med tortur i sin fortid som Iraker, hva annet kan en Iraker drive med i disse dager? Så har du Jin som ikke kan kommunisere på noen måte, de peker jo ikke der han kommer fra, så det er klart han må pryle noen for å bli forstått. Hurley, Locke og Walter finner jeg overhodet ikke irriterende og tåpelige, så de lar jeg være. Resten gidder jeg ikke kommenter nå, da innlegget allerede er alt for langt. Men jeg kan svare utdypende på direkt spørsmål.

Hva betyr trolling forresten?

Lenke til kommentar

Sitat fra Damon Lindelof, co-creator og forfatter:

If we do our job right we will go 3 or 4 seasons before we even contemplate the possibility of anyone getting off at all or present the breaking point of view of what is actually going on on the island.

Intervjuet.

Håper at de avslutter mens de er på topp.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Sitat fra Damon Lindelof, co-creator og forfatter:

If we do our job right we will go 3 or 4 seasons before we even contemplate the possibility of anyone getting off at all or present the breaking point of view of what is actually going on on the island.

Intervjuet.

Bah!! Akkurat det jeg fryktet. Flere sesonger med ren fyllmasse.. :(:thumbdown:

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at dere sert på det er fordi "alle andre" synes det er bra!?....

Så det har altså ikke slått deg at du ikke sitter med fasiten på hva man skal like og ikke like?

Synes personlig Lost har tapt seg litt i forhold til de 3-4 første episodene som var helt spesielle, men følger fortsatt med fordi jeg synes det er spennende. Jeg blåser vel i om andre liker det eller ikke. Jeg synes også at det burde vært én sesong, gjerne på 5-10 episoder med fullt trøkk hele veien, og så vi ikke behøvde å vente så veldig lenge på en konklusjon. Mange sitter nok og ser på for å få flere clues til hva som egentlig skjer der. Hørte fra noen at han som har laget serien, påstår at det er en helt naturlig forklaring til "mysteriene" på øya. Isbjørn, stygge monstre (som vi ikke har sett noe til på en stund) og så videre. Jaja, ikke vet jeg. Hva tror dere? (ingen spoilers for oss som kun ser serien på TV-Norge er dere snille).

Lenke til kommentar
Kan ikke alle dere folka bare innse det at Lost er en møkkaserie fra det masseproduserene landet USA som heller produserer kvantitet istedenfor kvalitet!

Eneste grunnen til at dere sert på det er fordi "alle andre" synes det er bra!?....

OMG2khiu2u! Jeg DIGGER serien Lost, og det er ikke fordi alle jeg har snakka med også digger den, men rett og slett fordi det er noe helt nytt konsept..

Lenke til kommentar

Liker den serien svært godt jeg, det eneste som irriterer meg er at den er litt vel Amerikansk til tider. Det blir litt kjedelig når jeg kan fullføre replikkene uten å ha sett senene før. Missliker også kjærne Amerikaneren Jack i serien! Blir nesten kvalm når han kommer på skjermen :nei:

Lenke til kommentar

Fjernet et litt... vel... *kremt* upassende innlegg. Hvis man vil fortelle en person "hvor skapet står", så går det ann å gjøre det på en litt mer moden og saklig måte.

Beklager off-topic... skulle bare forklare hvorfor en post plutselig ble borte. Tilbake til on-topic. Henger litt etter... så episode 12 nå, skal se episode 13 i morgen når den går i reprise. Episode 12 var jo egentlig ganske viktig, så forstår vi hva som er Kate's hemmelighet. Men skjønner ikke hvorfor ingen måtte se flymodellen? Var det så farlig? Hun kunne jo bare sagt at det var en personlig eiendel hun var glad i og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Beklager off-topic... skulle bare forklare hvorfor en post plutselig ble borte. Tilbake til on-topic. Henger litt etter... så episode 12 nå, skal se episode 13 i morgen når den går i reprise. Episode 12 var jo egentlig ganske viktig, så forstår vi hva som er Kate's hemmelighet. Men skjønner ikke hvorfor ingen måtte se flymodellen? Var det så farlig? Hun kunne jo bare sagt at det var en personlig eiendel hun var glad i og ikke noe annet

Jack viste noe var gale.han pressa ho og ho sa at ho det.enkelt og greit.

men det flyemodellen er eg litt usikker på.viste kjæresten til kate(som no er død på grunn av kate drepte han :p ) at ho kom til å kresje .men men.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig fan av denne serien pga. at jeg ikke er helt overbevist over karakterene i denne serien. Jeg er selv 18år og er ikke noe geni, men jeg syns de burde ha funnet ut til nå hvor de er styrtet hen, iallefall etter min mattematikk, kartlesing og litt historie så vet jeg faktisk hvor de er (vil ikke ødelegge for dere som ikke vet det enda;))

Jeg skal ikke si at serien er dårlig iogmed at så mange ser på den, men noe for meg er den ikke mye verdt. Ville bare si min mening og hva jeg har skjønt til nå, men en ting skal de ha, de er flinke til å tenke ut sammenhenger i denne serien mens i tanke på effekter så skal de ha en stooor minus ;)

Lenke til kommentar
Men skjønner ikke hvorfor ingen måtte se flymodellen? Var det så farlig? Hun kunne jo bare sagt at det var en personlig eiendel hun var glad i og ikke noe annet.

Nettopp, de prøver å gjøre henne mer interessant enn det hun er, og de prøver på en klumsete måte å skape en eller annen seksuell spenning mellom henne og den tåpelige drittsekkene som ikke er en drittsekk men likevel er en drittsekk Sawyer.

Lenke til kommentar
eg har ei vennine og ho seier at ho har alle"21 eps i lost"det kan ikkje steme veit eg, eg har lasta ned alle og det er berre 20,men er det ein 21 eps?

Det er 25 episoder totalt, og vi har nå kommet til episode nr 20 i USA. I Norge driver vi på episode 14.

Dere kan forresten sjekke sendetider på http://www.lost-norge.net. Der er det også ett forum for de som følger LOST i Norge og ett for de som følger LOST i USA, så man ikke røper spoilere for hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...