UAM Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nå har jeg prøvd å følge denne serien, men sitter igjen med følelsen av et stort hype. Irriterende karakterer, seigt hendelsesforløp og kjipe skuespillere er alt jeg ser. Slår meg at denne serien er myntet på unge tenåringsjenter og gamle husmødre. Har som sagt prøvd å gi denne serien en sjanse, men tror jeg gir meg der. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hmm.... *20 årig gutt/mann, ferdig med videregående, har deltidsjobb og ikke no spesielt mer* Nei, er nok dessverre ingen ung tenåringsjente eller en gammel husmor. Det var jo en liten lettelse. Og en enda større lettelse er det at ikke alle her i verden har samme smak, da ville ting fort bli litt kjedelige. Jeg syns forøvrig Lost er en veldig spennende serie, selv om jeg skjønner godt de som sier det er for langtekkelig og uten at ting skjer. Da vil jeg bare si en ting: sett dere ordentlig inn i handlingen og mysteriene. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har prøvd å se forbi de svært irriterende karakterene som befolker denne serien, i vente på at mysteriet skal åpenbare seg. Men siste episode merket jeg at jeg nådde et metningspunkt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Da er kanskje ikke serien for deg. Er ikke mer å si. Ingen grunn til å slite seg gjennom den fordi andre synes den er god, og det er absolutt ingen grunn til å gå utifra at den er myntet mot en spesiell gruppe når det er helt klart det mest populære programmet blant HW-folket, med en gjennomsnittsalder på 15-16 og der 98% er gutter. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Nei, er nok riktig konklusjon det. Ville bare gi den en siste sjanse ved å lufte temaet her. Gikk nettopp opp for meg hvorfor Jacks oppsyn var så irriterende, det var jo han storebrorkisen fra "Party Of Five". Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Lost fenger vel i grunn begge kjønn i alle aldre, det er i allefall slik jeg føler det. Endret 16. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Men hvordan klarer dere å filtrere ut de tåpelige dialogene og karakterene og holde fokus på det potensielt spennende mysteriet? Må man ha trent seg på andre drittserier først for å klare det? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 konspeptet er spennende vettu.. Morsomt å se hvordan det utarter seg, det er som en spennende såpeserie Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Men hvordan klarer dere å filtrere ut de tåpelige dialogene og karakterene og holde fokus på det potensielt spennende mysteriet? Må man ha trent seg på andre drittserier først for å klare det? Du er litt skjønn der du sitter og tror du har rett. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Klart jeg har rett, men du får nok vente til du blir tørr bak øra før du ser det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg synes også det har dabbet av ganske mye. Da jeg begynnte å se, så var jo episode 1 og 2 i ren "24" stil, hvor man holdt pusten og øynene åpne i 45 min i strekk... Men så gikk det nedenom og hjem... ble ikke noe action frem til episode 12-15 og så på episode 20 igjen... Characterne er forsåvidt greie, Sawyer går meg på nervene, samma med han kineseren som ikke kan engelsk men likevel... Synes det er fryktelig langtekkelig, og jeg kommer neppe til å få med meg hele neste sesong. Ser ferdig denne sesongen og så er det slutt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Klart jeg har rett, men du får nok vente til du blir tørr bak øra før du ser det. Sjarmerende med personer som tror de alltid har rett, og at alle andre alltid har feil Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Lost er en genial serie Lenke til kommentar
UAM Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Sjarmerende med personer som tror de alltid har rett, og at alle andre alltid har feil Hva skal en svare på tullet fra Steffyboy da? Mener vel ikke å sitte med en universell fasit for alle, tilkjennegjorde bare mine betraktninger. Aksepterer at folk liker andre ting en meg, men lurer oppriktig på hva det er som fenger med denne serien. Temaet og storyen er i grunn spennende nok den, men jeg synes den blir ødelagt av alle disse tåpelige karakterene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 UAM: Du lager en tråd der du sier: Hvordan klarer dere å se forbi drittet, osv osv, som om det er fakta. Du sier karakterene er kjedelig/irriterende/hvadetnåmåttevære som om det er en sannhet, og da er det selvfølge at vi vil reagere. Jeg syns ikke de er irriterende (kanskje Boone til tider), jeg syns de er menneskelig. De representerer hvordan mennesker oppfører seg når de reagerer med en situasjon som sliter sterkt på de. Jeg syns ikke dialogen er tåpelig, jeg syns ikke serien er kjedelig, og jeg kan oppriktig si at det er mye som fenger ved denne serien, uten at jeg må sitte her og pumpe ut argumenter for å gjøre deg fornøyd, eller overtale deg til å tro at det er en genial serie. Hvis du leter i manualen som fulgte med TVen din vil du finne at to av knappene på fjernkontrollen gjør det mulig å bytte kanal. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Lost har uansett blitt ufattelig kjedelig etter hvert... det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Selv mener jeg at episode 18 og 19 var utrolige gode, mens 20 ikke var like bra, men nødvendig for at serien skal gå mot dens konklusjon (hva den nå måtte være). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 syns hele serien har vært bra jeg... noen episoder er selvfølgelig mer kjedelige enn andre.. blir spennende å se hvordan det hele ender... kanskje alt sammen er bare skjult kamera eller noe Lenke til kommentar
UAM Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 De representerer hvordan mennesker oppfører seg når de reagerer med en situasjon som sliter sterkt på de. Ja, du kan virkelig få sagt det. :!: Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Klart jeg har rett, men du får nok vente til du blir tørr bak øra før du ser det. Jeg er nok tørr bak ørene for lenge siden og syns lost er kanonbra Det betyr ikke at alle må like den eller at jeg tror de som ikke gjør det er dum, eller teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå