Gå til innhold

Inform 600VA UPS, ok til projektor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til den prisen og til det bruksområdet, så vil jeg si at; Ja, det er et greit kjøp !

Bare husk å støvsug den med jevne mellomrom, og sørg for at den står riktig plassert. Hvis ikke så risikerer du at dette skjer....

Fredster-DSCN8069.JPG

Bildet er tatt etter at jeg fikk BÅRET den ut på trappen mens røyken veltet ut. :dribble: Ikke en opplevelse jeg anbefaler ! PC`en som sto ca 5 cm unna når det smalt, greide seg uten annet enn et lite svimerke i siden fra gnistene og flammen som kom når det sa "poff". FLAKS !!

Lenke til kommentar

BTW noen som har bilder av kontaktene på denne? Hadde tenkt å koble router samt litt annet utstyr på den også, men mistenker at man da må bruke 195,- til for å få til dette

Hvor lenge hadde du hatt den når det smalt? UPS burde være såpass robuste at de tåler litt støv, vitsen med UPS blir jo borte hvis du må kole den ifra pga. slikt

Lenke til kommentar
BTW noen som har bilder av kontaktene på denne? Hadde tenkt å koble router samt litt annet utstyr på den også, men mistenker at man da må bruke 195,- til for å få til dette

Hvor lenge hadde du hatt den når det smalt? UPS burde være såpass robuste at de tåler litt støv, vitsen med UPS blir jo borte hvis du må kole den ifra pga. slikt

Ehhhh.... hvasadusadu ? Støvsuger du aldri inne i PC`en din du eller ?

Glemte link til produktet jeg fant.....

#Link fjernet av moderator da brukeren jobber for aktuelle bedrift#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Du har rett i det, og når jeg tenker meg litt om så var faktisk dette en UPS (heter forresten egentlig SPS så lenge det ikke er en online UPS) jeg FIKK fra jobben. Den hadde blitt brukt som test av en kunde i en lagerhall.... Kanskje derfor det var så mye dritt inne i den.

PS !

Mente ikke å være spydig med tanke på støvsugingen, sorry !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...