Gå til innhold

Satanister og gamle damer

Yakamoto

Anbefalte innlegg

Hets og nifse rykter

I et av nabohusene har en trivelig, 17 år gammel gutt utviklet seg til et skrekkens monster. Han kler seg i sorte, nifse klær, og han spiller Black Metal. En Skolekamerat av nabogutten fortalte meg at denne 17-åringen også er satanist. Både jeg og flere andre naboer er blitt skremt av dette. For ikke mange år siden ble jo kirker brent, og et menneske ble til og med drept av satanister.

Vi er faktisk på nippet til å starte en aksjonsgruppe for å få vekk denne unge mannen. Har vi ikke krav på trygghet og ro i våre hjem? Skal et trygt bomiljø bli ødelagt av en skakkjørt ungdom? Vi har snakket med guttens foreldre, men de bare blåser av oss.

Hilsen livredd.

Lo godt av denne da jeg først leste den :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fortsetter dere med alle denne sladderen, er det du og dine meningsfeller som ødelegger det gode bomiljøet, ikke den unge gutten med sort klær.

Godt svart. Det minner meg om det klassiske svaret til "Dear Abby", USA's største spalte av denne typen som går i et utall aviser og blader der borte. Hun fikk brev fra en leser som var meget bekymret over hvordan det ville gå med det pene nabolaget hun bodde i etter at et homofilt par hadde flyttet inn over gaten:

Question: Dear Abby, a pair of gay men are moving in across the street. What can we do to improve the neighbourhood?

Answer: You could move.

Geir :)

Lenke til kommentar

En litt useriøs statistikk jeg har fundert på noen ganger:

Hvis vi ser for oss alle drap begått av personer med et kors rundt halsen, hvem har da drept mest; de med kors riktig vei, eller de med kors opp-ned? Også sett i forhold til hvor mange det er av hver gruppe, selvsagt. Hvordan speiler dette svaret seg fra de fordommer som er mot det satanistiske miljøet, og hvordan kan den snille kristendommen forsvares utfra at det sannsynligvis er langt flere drapsmenn som har tilknyttning til en innbilt god og hellig religion, enn det er drapsmenn blant de "mørkere makter"?

Hvis jeg hadde vært gammel dame hadde jeg vært mer bekymret for hip-hop-folk. Der er det jo storkultur i å løpe rundt med 1-kilos gullkors og skyte på hverandre, for sånt gjør jo 50 Cent! :p

Edit: Hehe, "et menneske ble jo til og med drept av satanister" JAHA!?!?! Og så? Hvor mange millioner har blitt drept direkte på grunn av kristendommen opp gjennom tidene, og hvordan er det med den psykiske stabiliteten til folk i sekt-miljøer? Det finnes skrudde folk overalt. Et alternativt leserbrev, som har mye større grunn til frykt:

"En 18-årig gutt i nabolaget har nå anskaffet seg bil. Hva kan vi gjøre for å hindre dette? Man hører jo så mye skummelt om biler, folk blir til og med drept i dem. Foreldrene til gutten bare blåser det av, og sier han er ansvarlig i trafikken. Må vi leve i frykt i nabolaget bare fordi en rabiat 18-åring kan kjøre oss ned når som helst?"

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...