OleBrumHonning Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei Har kjøpt meg hodetelefoner med sender som kobles til mine høytalere creative sbs250. Etter en stund forsvinner lyden på mine hodetelefoner, når jeg da slår på og av "power" knappen på mine høytalere kommer lyden tilbake til mine høytalere Er det noen som har vært bort dette problemet og funnet løsning på dette Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Høh?! Den var ny for meg! Personlig ville jeg kanskje sendt en epost til creative og hørt med dem. Har ikke noe annet tappert forslag i farta. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei Har kjøpt meg hodetelefoner med sender som kobles til mine høytalere creative sbs250. Etter en stund forsvinner lyden på mine hodetelefoner, når jeg da slår på og av "power" knappen på mine høytalere kommer lyden tilbake til mine høytalere Er det noen som har vært bort dette problemet og funnet løsning på dette bruker du hodetelefonutgangen på creative sbs250? Det er jo rart at dette skjer, det skal jo ikke skje! Hvis du sender mail til creative er jeg ikke så velldig sikker på at du får svar med det første Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Tror dere at jeg må kjøpe nye? Har dere noen gode tips om nye høytalere og pris? Endret 16. april 2005 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg bruker hodetelefoninngangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå