rob|n Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Poison - Every Rose Has Its Thorn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har sanger på hjernen hele tida. men der er mange forskjellige nå har jeg... ingen O.o Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bruker ikke å få sanger på hjernen. Det er av den grunn at jeg har så dårlig hukommelse at jeg glemmer sangene Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 bruker ikke å få sanger på hjernen. Det er av den grunn at jeg har så dårlig hukommelse at jeg glemmer sangene heldigris vil få fjernet de jævla sangene jeg!! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har mange sanger som inimellom kommer på hoden min Edguy -> Mysteria Edguy -> We Don't Need A Hero Edguy -> Down To The Devil Edguy -> King Of Fools (kanskje jeg har hørt for mye på dette albumet... Neida, det er kongebra!) Unleashed -> Warmachine In Flames -> Insipid 2000 Children Of Bodom -> Mask Of Sanity Pagan's Mind -> Through Osiris' Eyes Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Poison - Every Rose Has Its Thorn Akkurat den har jeg og fortiden.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Iron Maiden - The Clairvoyant Lenke til kommentar
acon Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 velvet... eller noe slikt... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Får altid stygge sanger på hjernen. Sist var det vel Usher med Yeah Det værste var den gangen jeg hadde en trasig sang som var i en "Dødelig Våpen" film på hjernen. Gikk rundt å nynna på den i et halvt år minst. Grusom sang egentlig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 One of us av Joan osbourne... Dumme band delen av konfirmasjons greiene. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har mange: -Snachpi the kleine krokodil -Jeg vil ha en blå ballong -Yesterday -Kaptein Sabeltann -McDonalds:Im loving It (er egentlig ikkje en sang... men har den i hodet... Im loving it... sier det helle tida... IRRITERENDE) -E-76: Bikkja te far -Sibbe: Klinke Kula mi -Sibbe: pylse OG MANGE FLERE... er et under at eg er i livet.... kan noen få dem ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) -E-76: Bikkja te far !!! Den er skamfet! Hvor er du fra? Meg, bjaa og noen andre skal til Treungenfestivalen for å se E-76 til sommeren. Telemark, ja! Endret 16. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 -E-76: Bikkja te far !!! Den er skamfet! Hvor er du fra? Meg, bjaa og noen andre skal til Treungenfestivalen for å se E-76 til sommeren. Telemark, ja! Ahh, ikke nevn det bandet. Jeg veit om folk som faktisk liker det. Og ja de er bønder. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg får ikke Keane - Bedshaped ut av hodet Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Telemark er best ja... bur der i vinje....Kjenner faktisk sønnene til flere av medlema.... Syntes at Bikkja te far hva bra men når noen har spilt den 100000 n't gang da blir du dritt lei... og når den ikkje vil vekk ARG Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kaffebord, de er kule, da! Jeg er ikke bonde. Zippio, kult. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Eg er ikkje bonde så pass den svære kjeften din Det Dvergiske Kaffebord ja eg er litt kul Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) schnappi det samme her. er umulig å få¨den ut... hehe... har prøvd å spille dette spillet . men etter å ha skutt ned 235 schnappier så sitter den der enda... Endret 16. april 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå