phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 visst dere ikke liker limp bizkit hva er vitsen med og poste det ehr da? tror ikke trådstarter lagde denne tråden for at vil høre hvor møkk dere synes det er, men heller for å informere andre limp bizkit fans om den nye låta. greit, jeg tar litt av, men jeg blir bare så irritert over disse tendenes jeg ser overalt.. mange folk har problemer med og skjønne at andre kan ha forskjellig smak en de selv. at deres smak er faktisk ikke fasiten alle andre skal leve etter. men nå retter jeg ikke denne kritikken mot noen spesielle her egentlig, måtte bare få en liten utblåsning. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Snart så oppdager du at Limp Bizkit er noe møkk Rart at så mange har opplevd det samme som meg! Akksepterer fullt ut at mange har forskjellig smak; bare litt rart at så mange har opplevd det samme Jeg likte det gamle Limp Bizkit; før de fikk en sånn "rap/hip hop sound" Endret 16. april 2005 av mads89 Lenke til kommentar
tcg Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Lagde til t.o.m et skap i sløyden med navnene til alle i bande på. Men setter jeg på limp bizket når sitter jeg for det meste og ler av det. Skjønner godt hvorfor barn/ung ungdom liker det. Folk som hører på LB og noe rap som eminem og D12 kan deles inn i to grupper; - En som tar alt de synger/sier alvorlig og tror de er kjempe kule og tøffe! (som du tydeligvis trodde som liten) - Og en gruppe som ler av det de synger/sier og synes det er morsomt og underholdene å høre på! ...folk som ikke hører på noen av delene tilhører bare en gruppe: - eldrebølgen eller personer som ikke utforsker musikk-verdenen nøytralt Endret 17. april 2005 av tcg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 til dere som sier: Snart så oppdager du at Limp Bizkit er noe møkk hold nå kjeft da! han laga ikke en post for at alle skulle kritisere musikk smaken han gjorde han vel?nei, jeg liker heller ikke limp bizkit men jeg holder meg for god til å skrive sånt her alikevel! Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Limp Bizkit sitt beste album er helt klart "Chocolate Starfish Flavored Water" de andre har aldri vert helt lykka. Snart så oppdager du at Limp Bizkit er noe møkk Kan godt hende man synes det når man blir så gammel at det er klassisk musikk som ruler, men man må nyte musikken til LB så mye som mulig før den tiden kommer! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 til dere som sier: Snart så oppdager du at Limp Bizkit er noe møkk hold nå kjeft da! han laga ikke en post for at alle skulle kritisere musikk smaken han gjorde han vel?nei, jeg liker heller ikke limp bizkit men jeg holder meg for god til å skrive sånt her alikevel! Hey police! Ber trådstarter sjekke ut Rage against the machine - Rage against the machine. Anbefales til de grader. (altså du _må_ kjøpe denne imorgen, før fire..for etter det stenger det) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Limp Bizkit sitt beste album er helt klart "Chocolate Starfish Flavored Water" de andre har aldri vert helt lykka. Herre, nei. "3 Dollar Bill Y'all" er som et tidløst mesterverk å regne i forhold til "Chocolate Starfish and the hotdog flavoured Water". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå