Gå til innhold

Limp Bizkit- The Truth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

like første plate deres veldig godt.. også har de jo hatt et par hørbare slagere etter den tid også. men herregud, folk skal da få love til og like den musikken de selv vil uten å måtte høre hvor dårliga lle andre synes den musikke er.

takker for linken Francis Castiglione, men jeg fikk desverre ingen av de tre mp3 linkene til og fungere.

Lenke til kommentar

Limp Bizkit sitt beste album er helt klart "Chocolate Starfish Flavored Water" de andre har aldri vert helt lykka.

Snart så oppdager du at Limp Bizkit er noe møkk

Kan godt hende man synes det når man blir så gammel at det er klassisk musikk som ruler, men man må nyte musikken til LB så mye som mulig før den tiden kommer! :thumbup:

Lenke til kommentar

NEI!

Edvard Grieg sier bare eg! :D

NOEN prøver å høres ut som Rage Against The Machine, i hvert fall. For øvrig klarer de det ikke.

Hørte den nå netopp, og det du sier stemmer til de grader.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Trenger man å være så gammel for å digge klassisk da? 

lol, kanskje ikke så gammel alder men "gammel inne i hodet... " og du forstår hva jeg mener! :p

Neida, klassisk ruler men akkurat nå synes jeg "Rollin' (Urban Assault Vehicle)" ruler mest. :D

Lenke til kommentar

forstår ikke at folk ikke klarer respektere at andre har forskjellig smak. hva er dere ute etter? et jævla hitler samfunn der alle er tilpasset deres syn på det perfekte?

blir oppgitt over den umodne holdningen deres.

og nei, jeg er ikke noe stor limp bizkit fan.

Lenke til kommentar
forstår ikke at folk ikke klarer respektere at andre har forskjellig smak. hva er dere ute etter? et jævla hitler samfunn der alle er tilpasset deres syn på det perfekte?

Det er ingen som har kritisert musikk smaken til noen i denne tråden.For all del, la trådstarter like LB, men vi må kunne si hva vi mener.

Lenke til kommentar

Ikke ta av helt nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...