bufodill Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 LG F2100 F2100 er nok en kamskjelltelefon i middelklassesegmentet. LG reklamerer med to høyoppløselige skjermer, og stereolyd. Er dette nok til å være attraktiv i middelklassesegmentet? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bra test ja. Vurderte denne som en reservetelefon, men den simple kalenderen er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Takk for en fin test. Spennende å lese selv om en slik telefon ikke er aktuell for meg for tiden. Når CX75 kommer blir det vel "revolusjon" i nøyaktig det prismarkedet F2100 er plassert i. Fant lite å pirke på i denne testen, bare en liten stavefeil i "Tråldløs teknologi". Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Hmm, må vel finne den skriveleifen og rette den. Prøver å være nøye på å få kvalitetssikret vettu Kan ikke si at det er en telefon for meg heller, men enkelte sider ved den imponerte. Uansett gøy å være i gang med tester Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Uansett gøy å være i gang med tester Litt off-topic, men har med artikkelen å gjøre så går vel greit Din første test her? Da har du ihvertfall grunn til å være fornøyd. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Min første test her ja, foruten leser-testen min av M900 da... Trist at mitsubishi gir opp europa forresten. Telefonen jeg har, mangler ikke mye på å være en skikkelig killer... (Tror ikke det ble opprettet tråd for at Mitsubishi trekker seg ut av europa) Regnet med at en sånn ringrev som du la merke til navnene på forumet jeg. Jeg har iallefall lagt merke til de aller flesete av de som har skrevet i denne tråden Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 -- Husker navn jeg, hehe. Tenkte på deg når jeg leste artikkelen om Mitusbishi. Lagde tråd om det nå: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=405976 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg