wil Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 det jeg tror at gjør at dere ikke liker NeroLinux er fordi at dere ikke har holdt på så mye med Nero i Windows. jeg synes at Nero er et sykt bra brennerprogram. jeg har nesten alltid brukt det i Windows og jeg vet at jeg kan stole på Nero. har aldri hatt trøbbel med Nero i Windows. ut ifra bildene jeg ser på nå ser NeroLinux bra ut skal prøve det enten i kveld eller i morgen. får se det litt an. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Husk at om ein berre vil brenne ein data-CD/DVD, så har Nautilus innebygd funksjon for det (GNOME). Yup. Faktisk har de en brenne-iso funksjon også innebygget Å? How? Høyreklikk på ISO filen Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det jeg tror at gjør at dere ikke liker NeroLinux er fordi at dere ikke har holdt på så mye med Nero i Windows. jeg synes at Nero er et sykt bra brennerprogram. jeg har nesten alltid brukt det i Windows og jeg vet at jeg kan stole på Nero. har aldri hatt trøbbel med Nero i Windows. ut ifra bildene jeg ser på nå ser NeroLinux bra ut skal prøve det enten i kveld eller i morgen. får se det litt an. Hvorfor spør du, hvis du allerede har gjort deg opp en mening? Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det jeg tror at gjør at dere ikke liker NeroLinux er fordi at dere ikke har holdt på så mye med Nero i Windows. Vel, dette er jo tross alt et Linux forum Det jeg ikke helt forstår er hvorfor du vil betale for et produkt som du allerede har. Du kjører GNOME som har innebygd CD/DVD brennefunksjoner. Det finnes også "avanserte" programmer som f.eks XCDRoast og K3B. Jeg har ingen erfaring med Nero, men jeg kan umulig tenke meg at den er bedre en K3B/XCDRoast. Etter det jeg har sett så bruker også Nero GTK1, noe som betyr at de ikke akkurat følger med utviklingen når det gjelder Linux. Jeg tror nok at dette er et lite stunt som skal få folk til å tro at Nero faktisk bry seg om Linux. Regner nok med at dette programmet blir inkludert i "Windows" distroer som f.eks Linspire og TurboLinux for å lokke Windows brukere over til Linux med kjente navn fra Windows verden. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det jeg tror at gjør at dere ikke liker NeroLinux er fordi at dere ikke har holdt på så mye med Nero i Windows. jeg synes at Nero er et sykt bra brennerprogram. jeg har nesten alltid brukt det i Windows og jeg vet at jeg kan stole på Nero. har aldri hatt trøbbel med Nero i Windows. ut ifra bildene jeg ser på nå ser NeroLinux bra ut skal prøve det enten i kveld eller i morgen. får se det litt an. Vel, jeg har brukt Nero under windows i mange år og aldri funnet noen grunn til å bruke noe annet. Under linux derimot er historien anderledes. Der klarer jeg virkelig ikke å finne en eneste god grunn til å bruke nerolinux. Omtrent alt annet du vil klare å spa opp virker bedre, ser bedre ut og fungerer bedre. Til de enkleste operasjonene funger det forsåvidt, men det er også det beste som kan sies. Men har du tid til overs er det jo en kjapp operasjon å sjekke selv da. Men som sagt, nero for windows og linux er to vidt forskjellige dyr. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det jeg tror at gjør at dere ikke liker NeroLinux er fordi at dere ikke har holdt på så mye med Nero i Windows. jeg synes at Nero er et sykt bra brennerprogram. jeg har nesten alltid brukt det i Windows og jeg vet at jeg kan stole på Nero. har aldri hatt trøbbel med Nero i Windows. ut ifra bildene jeg ser på nå ser NeroLinux bra ut skal prøve det enten i kveld eller i morgen. får se det litt an. Men som sagt, har du én nyttig ting Nero (eller NeroLinux) gjør, som ikke cdrecord/K3B gjør? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 har aldri prøvd cdrecord/K3B. har aldri prøvd cd brennerprogram i Linux før. men går det an å brenne DVD plater med cdrecord/K3B da? og går det an å brenne maks hastighet med disse programmene? jeg har da en 16x DVD brenner, som jeg skal bruke maks hastighet av, gidder ikke å bruke programmer som ikke får unyta brenneren min fullt ut. jeg vet da med sikkerhet at dette gjør nettopp NERO. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 har aldri prøvd cdrecord/K3B. har aldri prøvd cd brennerprogram i Linux før. men går det an å brenne DVD plater med cdrecord/K3B da? og går det an å brenne maks hastighet med disse programmene? jeg har da en 16x DVD brenner, som jeg skal bruke maks hastighet av, gidder ikke å bruke programmer som ikke får unyta brenneren min fullt ut. jeg vet da med sikkerhet at dette gjør nettopp NERO. K3b har ca. støtte for ALT. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 har aldri prøvd cdrecord/K3B. har aldri prøvd cd brennerprogram i Linux før. men går det an å brenne DVD plater med cdrecord/K3B da? og går det an å brenne maks hastighet med disse programmene? jeg har da en 16x DVD brenner, som jeg skal bruke maks hastighet av, gidder ikke å bruke programmer som ikke får unyta brenneren min fullt ut. jeg vet da med sikkerhet at dette gjør nettopp NERO. Hallo, kan du se hva vi skriver? NeroLinux er på INGEN måte en port av Windows-versjonen! Nå vil jeg at du leser gjennom denne reviewen, slik at du har noe å basere din positive holdning overfor NeroLinux på. NeroLinux har grunnleggende mangler ut i fra hva jeg forventer av et brenneprogram. "Nero Burning ROM" (for Windows) er et godt program, NeroLinux er ikke det. Du kan utnytte DVD-ROM'en din fullt ut med K3b. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 har aldri prøvd cdrecord/K3B. har aldri prøvd cd brennerprogram i Linux før. men går det an å brenne DVD plater med cdrecord/K3B da? og går det an å brenne maks hastighet med disse programmene? jeg har da en 16x DVD brenner, som jeg skal bruke maks hastighet av, gidder ikke å bruke programmer som ikke får unyta brenneren min fullt ut. jeg vet da med sikkerhet at dette gjør nettopp NERO. Svaret på spørsmålene dine er henholdsvis ja og ja. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 16x brennern min utgjør faktisk 19x med cdrecord Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har prøvd NeroLINUX da bossen kjøpte lisens på Windows-utgaven. Kan ikke si jeg er så veldig imponert; ser stygt og og er generelt rotete spør du meg. Som sagt 2373 ganger før i tråden: Gå for k3b! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Eventuelt Gnomebaker, Graveman eller MrBurns. Og Nautilus har støtte for brenning av data CD og DVD og ISO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå