wil Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hei. jeg lurer på om noen har erfaringer med Nero Linux enda. jeg tenkte jeg skulle prøve NeroLinux i morgen siden at jeg da skal hive inn Ubuntu i løpet av dagen. noen som har erfaringer med NeroLinux? det er jo på en måte en liten kopi av Windows versjonen av Nero så det skal vel ikke være så stor forskjell. håper på mange svar. Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har ikke prøvd den og kommer aldri til å prøve den. Hva skal vi med Nero på Linux? K3B er jo et mye bedre alternativ. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 for oss som bruker bare GNOME da? Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det finnes flere alternativer for GNOME. Husk at Nero er kompilert for GTK1 så den passer like dårlig inn i GNOME som K3B. Lenke til kommentar
Solow Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 er det noe problem å kjøre K3B under Gnome? Jeg har ikke merket noe av det. (har bare Gnome innstallert) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Alle tester har slaktet Nero(linux) versus K3B. K3B er rett og slett bedre (ganger mange). For å si det sånn: Nero(windows) skjønner jeg ikke en dritt av. K3B skjønte jeg DER OG DA. I samme øyeblikk som jeg tittet på skjermen. Det var bare å sette i gang å brenne NeroLinux har jeg ikke prøvd, men screenshot'ene får meg til å tenke gimmiiiiick! - at de vil hale noe ut av markedet. Problemet er bare at for å konkurere med et fritt/gratis produkt, må du i alle fall greie å komme med noe som er bedre! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er ikke K3B bare GUI for cdrecord? Selv bruker jeg XCDroast hvis jeg er inne i X, funker knall det også... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) for oss som bruker bare GNOME da? GnomeBaker. http://gnomebaker.sourceforge.net/ Endret 16. april 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 k3b fungerer ypperlig med gnome for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tviler ikke på at k3b funker, men det er kjipt å dra med seg "halve" KDE bare får å få inn et brenneprogram... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Da har man jo cdrecord, som ikke trenger X i det hele tatt. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Enig med zyp, trenger man virkelig gui til brenneprogram? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tviler ikke på at k3b funker, men det er kjipt å dra med seg "halve" KDE bare får å få inn et brenneprogram... Hos meg er det faktisk slik når eg lukkar K3b går det ikkje meir enn 1 minutt før "halve KDE" har avslutta. Eg har skrudd av aRts i kontrollpanelet til KDE btw. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Enig med zyp, trenger man virkelig gui til brenneprogram? Jeg synes det i alle fall er lettere med dra-og-slipp og hoppe på "brenn" knappen - uten å måtte gå igjennom den mangetrinnsprosessen jeg har forstått at brenning fra kommandolinja er. Men hver sin smak - jeg bruker ikke skjelden kommandolinja. Men ikke til cd-brenning. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Husk at om ein berre vil brenne ein data-CD/DVD, så har Nautilus innebygd funksjon for det (GNOME). Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Enig med zyp, trenger man virkelig gui til brenneprogram? Jeg synes det i alle fall er lettere med dra-og-slipp og hoppe på "brenn" knappen - uten å måtte gå igjennom den mangetrinnsprosessen jeg har forstått at brenning fra kommandolinja er. Men hver sin smak - jeg bruker ikke skjelden kommandolinja. Men ikke til cd-brenning. Personlig foretrekker jeg også K3b, selv om det ikke absolutt er påkrevd. Men det finnes også ncurses-baserte frontender for cdrecord, f.eks cdw. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Husk at om ein berre vil brenne ein data-CD/DVD, så har Nautilus innebygd funksjon for det (GNOME). Yup. Faktisk har de en brenne-iso funksjon også innebygget Lenke til kommentar
comicz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 NeroLinux er på ingen måte en "kopi"/port av Windows-versjonen. NeroLinux blir slaktet nord og ned - let gjennom osnews.com og evt. /., så finner du nok noen artikler som beskriver inngående hvor dårlig NeroLinux er i forhold ti k3b. NeroLinux koster i tillegg penger; dvs. du betaler for Windows-versjonen, og får anledning til å laste ned GNU/Linux-versjonen gratis. :--| Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Husk at om ein berre vil brenne ein data-CD/DVD, så har Nautilus innebygd funksjon for det (GNOME). Yup. Faktisk har de en brenne-iso funksjon også innebygget Å? How? Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Husk at om ein berre vil brenne ein data-CD/DVD, så har Nautilus innebygd funksjon for det (GNOME). Yup. Faktisk har de en brenne-iso funksjon også innebygget Å? How? Høyreklikk på ISO filen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå