Gå til innhold

AAARGH åssen skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ett X8x0-kort er vel like greit som SLI. Og man har bare ett kort å tenke på, mindre strømforbruk, mindre støy og sikkert mindre styr. Med 4500 så får man vel "ikke bedre" enn to 6600 uansett.

og mindre varme :thumbup:

edit: :blush:

Endret av snoopg
Lenke til kommentar
Må jo være PCI-e siden han skriver SLI og siden han har ett Gigabyte K8NS S-939, nForce3 250 hk...

hehe nei har ikke sli HK men har bestillt meg DFI Lanparty NF4 SLI-DR hovedkort

ATX/S-ATA/Dual-GB-LAN/8ch-LYD/1394/

derfor må jeg ha nytt skjermkort

EDIT: skal seff vannkjøle det/dem

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
jeg greier faen meg ikke å nestemme meg.... 2 stk i sli eller ett stk x850xt??? har max 4500 og bruke på skjermkort... og jeg finner ingen x850xt pe.. eller finner men finner ikke noen på lager.. hjeeeeeeeeeeeelp

Jeg håper du ikke hadde planer om 2stk 6600GT i SLI? Du er klar over at 1stk 6800GT yter bedre ?

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...