Orbo Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg teller ikke med gym på skolen når jeg skriver i treningsdagboka, men... Noen som gjør det? Skriver ikke treningsdagbok Lenke til kommentar
alos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg teller ikke med gym på skolen når jeg skriver i treningsdagboka, men... Noen som gjør det? det er juks å telle med skole gym.. gym på skolen er som regel bare svada trening, lite kvalitet over det.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Jeg teller ikke med gym på skolen når jeg skriver i treningsdagboka, men... Noen som gjør det? det er juks å telle med skole gym.. gym på skolen er som regel bare svada trening, lite kvalitet over det.. Ja, enig i det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 trener alt for lite utholdenhet. tells situps som utholdenhet i denna tråden går mest i bryst, skuldre, rygg og arm musklatru på denna gutten. men det blir noen timer. 15timer i uka eller no sånt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har blitt lat.. 1-2 timer i uka. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jogger tre ganger i uka (varer i... 1 time og tjue minutter hver gang), på en god løype som tar meg forbi mang en dal og topp... (Ellers styrke á ca. 2 timer x3) Litt overasket selv over hvor mye aktive, de late forumslavene er ;D (Jeg bør vel passe inn der selv) Stine: Hørte på radioen imorges at jenter er mindre aktive enn gutter faktisk. (Ikke at jeg tror på sånnt sprøyt eigentleg men..) Endret 22. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Trener eigentleg skammelig lite utholdenheit i veka. Det blir vel kanskje kun 3-4 timar. Visst vi tek styrke som utholdenheit så blir det som regel 8 timar fast i veka, men det kan ofte bli meir. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Trener ca 5-7 timer i uka, er 13 år. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nå har jeg begynt å sykle til jobben igjen. Har trent veldig lite siden nyttår, så kondisjonen er helt rævva. Tar det litt rolig nå i starten. Er snaue 2 mil en vei og det bruker jeg ca en time på. Skulle vel bli sånn omtrent 10 timer pr uke. Pluss at det blir mye trappespringing på jobben. (Heis er for puddinger ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå