Gå til innhold

PC-deler. Budsjett ca 7000.

Anbefalte innlegg

Skal ha HK (Socket 939), RAM (OCZ), CPU (64 3500+), Skjermkort (GeForce 6600GT).

Jeg har allerede alt annet. Trenger bare det der. Har tenkt på High-end hovedkortet som hw.no anbefaler, Asus A8N SLI-Deluxe og AMD 64 3500+. Men er pittelitt usikker på RAM og hva leverandør jeg skal velge til skjermkort.

Sier takk til alle tilbakemeldinger.

Mvh. Alexander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med et asus 6600gt eller 2stk..

og komplett sin TwinMOS ram som er på tilbud ^^. TwinMOS 849,- er forresten ikke verdens beste ram MEN fin og stabil ytelse.. har brukt det i 2 maskiner nå.. har ikke hatt 1 eineste problem. og har ikke hørt noe heller

Kjøp DFI lanparty eller asus a8n SLI, da kan du jo nemlig bruke SLI, altså ha 2stk skjærmkort og få nesten dobbel GPU ytelse. og hva er vitsen med 939 uten SLI ????.

har selv kjøpt Asus a8n SLI deluxe. og amd athlon 3500+ og 1024twinmos. og 1stk asus 6600gt men skal spare lit og kjøpe et til 6600gt ^^. gleder meg til og prøve SLI med 2stk asus6600gt

Endret av SmileHappy
Lenke til kommentar
og hva er vitsen med 939 uten SLI ????.

sli er oppskrytt

delvis enig... to 6600gt i sli er i allefall oppskrytt, skal man ha det råeste på markedet må man jo kjøre 6800gt/ultra i sli, men jeg ser ikke helt poenget bortsett fra å kunne skryte.. I neste genarasjon med skjermkort vil man mest sannsynlig kunne kjøpe et kort som tilsvarer 6600gt i pris som yter det samme som 6600gt i sli..

Hadde jeg vert trådstarter hadde jeg kjøpt 2x twinmos speed premium pc3500 til 600kr stykket. Et club3d x800vanilla 2100kr evt. x800xl, dfi lp ut ultra til 1400kr, og 3000+ venice (kommer første uka i mai) og overklokket..

Er ikke overklokking ønskelig, så hadde jeg kjøpt msi neo4-f 800kr, x800xl, og 3500+ venice, og twinmos ram som nevnt over..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...