Itw Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg sitter her med ps two kobla til nettverket og lurer på om det går ann og spille gt4 online og hvist hvordan? Får bare waiting for connection når jeg prøver.. trenger jeg noe ekstra? Mvh ITW Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Her finner du det du trenger. Du må koble PS2 via PC'n for å spille online. http://www.teamxlink.co.uk/ Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Har vert og lest litt inne på den sia... men skjønte ikke mye... Er det noen som orker og forklare meg med teskje om hvordan man får det til? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har vert og lest litt inne på den sia... men skjønte ikke mye...Er det noen som orker og forklare meg med teskje om hvordan man får det til? Kan det bli gjort så mye mer med teskje enn det står på den siden da ? Tror nesten du bare må sette deg ned og lese på FAQ Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Har vert og lest litt inne på den sia... men skjønte ikke mye...Er det noen som orker og forklare meg med teskje om hvordan man får det til? Har du lest FAQ på siden? Du må registrere deg, laste ned programmet til PC'n, ordne nettverksledningene mellom PS2 og PC'n, koble opp til Xkai-serveren og finne motspillere. Ikke helt enkelt, men alt står forklart i linken over hvis du gidder å lese det. Endret 16. april 2005 av touring_man Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Ok tusen takk skal teste:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå