AndersT2 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kjøpte for en stund siden en 200 GB Western Digital disk til min gamle PC. Har lest mye om at mange har problemer med store disker og at de ikke kommer opp som større enn 137 GB. Men hos meg kommer den opp som 186 GB som er riktig størrelse, men det virker som det fortsatt er noe galt, for når den formaterer hele så går det tregt på den siste fjerdedelen, og kjapt regnet etter størrelsen på 137 GB. Frem til dette punktet går det kjapt, men etter bruker den ekstremt lang tid på hver eneste prosent. Disken forsvant plutselig, så jeg fikk byttet den hos komplett, så når jeg fikk den nye i dag, så skjedde akuratt det samme. Så jeg prøvde å dele den, en del på ca 97 GB, som formatertes kjapt, men den andre på 86 GB gikk tregt etter 25-40 prosent. Har lagt inn siste versjon av SP2 for XP, så det er ikke noe feil med windows. Kan det da være mitt hovedkort Abit IT7 som ikke tar den skikkelig i mot. Har 2 forskjellige måter å kople til der, en er hoved kontaktene, og den andre er raid kontaktene, har denne i raid oppsettet. kan det hjelpe å sette den på en av de andre som ikke brukes av raid kontrolleren? Kortet er vel fra 2002 eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå