lokeland Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Ahhh.. Grattis med RAM! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Starcraft-klanen til Bjarte har et stort behov for oppgradering av RAM for å få en bedre spillopplevelse. Nå kan Bjarte glede kameratgjengen med at PS Data sender 5 stk brikker fra Geil. Lykke til med spillingen! Jepp, det er oss! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Synes at sponsing er en så enveistjeneste at det er rart noen webshop gidder sponse små prosjekter, selv om vendur og mange små trenger noe for å komme seg opp og opparbeide seg en kundegruppe. Starter man ett prosjekt brude det ikke stå på økonomien så man er avhengig av sponsorer, sponsorer er bare noen som gjør det lettere og at man heller kan legge pengene i andre ting. Har man ikke penger, utsett heller prosjektet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Godt sagt! Får aldri svar fra 3dfxcool jeg! Sendte til [email protected] .. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Synd du ikke får svar Glisevask, husker ikke hvilken av mailene jeg sendte til, men jeg fikk svar ganske kjapt. Fant også ut at jeg fikk gratis frakt, noe de ikke nevnte noe om i mailen. Men de tabba seg ut; De sendte med en utskrift av mailene, og de sidene jeg fikk var side 2 av 3, og 3 av 3, mens side 1 av 3 mangler, og mailene begynner på side 2 (noen som vet noe om dette, om jeg ikke skal ha siden 1? ) Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Noen som fikk svar fra vendur fort? sendte mail til dem rundt 25april, fikk svar 6mai at mailen var blitt oversett å de beklaget å lurte på om jeg hadde fått skaffet det jeg trengte, svarte at jeg kunne trengt en vifte da (den mailen sendte jeg 9/10mai) Sitter fortsatt å venter på mail, burde vel å fått sett på den nå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Hmm.. Varierer visst litt det her med responstid fra netshoppene! Får håpe du får svar snart da.. De fleste har nemlig fått svar ganske raskt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Reagerer litt på når folk ikke får svar, jeg fikk svar på alle mailene mine etter maks en uke eller noe sånn. Veldig greie folk jeg traff på også Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Edit: Det trengs ikke alikkevel siden det er på en annen post.. Endret 9. juli 2005 av Data_Smurfen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg synes egentlig det er rart at de sponser så mange prosjekter som de gjør. Jeg skjønner jo at enkelte mod'er og build's får det, som snekker'n sitt Black'n'Chrome osv. Hadde jeg drevet nettbutikk hadde jeg bedt om tegninger til prosjektet, og vurdert utifra hvordan jeg hadde trudd sluttproduktet ville se ut, og hvor mye oppmerksomhet det ville fått, ikke bare på forumet, men også på lan parties osv. H.kon Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Grunnen til at Vendur.no sponser så mye, er sikkert for å få masse omtale, og for å bli mer kjent, og det funker jo! Så det mange lurer på er; Når slutter den uendelige sponsingen fra vendur.no? (It will be missed) Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kanskje de sponser med lcd hvis man skal strippe ned skjermen å ha den i sidedøra i kabinettet.. Er det noen som har prøvd noe slikt før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå