sigen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Gleder meg til workloggen din Tnn, håper du får sponsorer (legg merke til flertallet ) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg synes det er helt topp at de forskjellige butikkene sponser! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 ' date='26/04/2005 : 13:17'] Jeg synes det er helt topp at de forskjellige butikkene sponser! jeg jeg og....og vi trenger sponsorer til hadeLAN nå.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Forsøk å bli sponsa av fondet til PSdata da! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Forsøk å bli sponsa av fondet til PSdata da! prøvde å få en lcd-skjerm derfra, men så ikke ut som at jeg fikk no Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Glem å få sponsa noe såpass dyrt om du ikke har et VELDIG godt grunnlag! Sett mange håpefulle casemoddere som prøver å skaffe seg LCD-skjermer via sponsing til et kabinettprosjekt.. For det første er det dyrt og for det andre har det ikke noe med kabinettet å gjøre! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Glem å få sponsa noe såpass dyrt om du ikke har et VELDIG godt grunnlag! Sett mange håpefulle casemoddere som prøver å skaffe seg LCD-skjermer via sponsing til et kabinettprosjekt.. For det første er det dyrt og for det andre har det ikke noe med kabinettet å gjøre! hehe - hadde ikke no anna å spørre om akkurat da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Ingen som har hørt om den gode gamle viftesponsinga? Og viftestyringa? Ganske originalt å spørre om det! Hehe.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tror nok de fleste som sponser helst vil sponse med noe som får kabinettet til å virke/se bedre ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Jupp.. Men jeg har lagt merke til at en del spør produsentene om å bli sponsa! Virker som en slags ny trend.. Noen som haer erfaringer med det? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har fått spons fra Revoltec. Sendte bare en hyggelig mail med link til worklogg og spurte pent PS: For mer info, se min worklogg i signatur (side 5). Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Noen andre som har fått spons? jeg selv venter på svar fra vendur og mpx Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Sendte du direkte til dem? På hvilken mail og hva skrev du? Regner med du skrev Engelsk, eller kanskje du har tysk som valgfag? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, nå har jeg fått pakken fra Vendur.no (tok lang tid, men det var banken og posten sin skyld) og synes de var veldig kjappe med å sende pakken fra seg, ikke noe problemer, og jeg fikk slikkepinne også (for de som kaller de noe annet: kjærlighet på pine) Fint pakket var de også, spess bra til at det bare er vifter GO vendur.no! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Enkelte glassmestere sponser deg med plexi his du sier at du skal ha det til å lage et akvarium i naturfagen (ps. greit å ha med tegninger av "akvariumet") Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sendte du direkte til dem? På hvilken mail og hva skrev du? Regner med du skrev Engelsk, eller kanskje du har tysk som valgfag? Jeg gikk inn på Revoltec.com. Plukket en mail derfra. Sendte på Engelsk ja... Jeg kom i kontakt med listan.de, tydeligvis en partner eller et høyere firma enn Revoltec. Var i kontakt med en hyggelig dame, Diana. Venter på pakke nå Fikk alt dette: 2 stk. LaserLeds 2 stk. 80mm viftegriller 1 stk. Graphic Freezer 1 stk. Revoltec Lightmouse Persicion 1 stk. Revoltec Lightpad Persicion Wee! PS: Jeg og 4 kamerater vant i PSDATA-fondet. Vi fikk en Geil 512MB DDR-brikke hver! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hva var begrunnelsen for å få minne da? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Starcraft-klanen til Bjarte har et stort behov for oppgradering av RAM for å få en bedre spillopplevelse. Nå kan Bjarte glede kameratgjengen med at PS Data sender 5 stk brikker fra Geil. Lykke til med spillingen! Endret 28. april 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Starcraft-klanen til Bjarte har et stort behov for oppgradering av RAM for å få en bedre spillopplevelse. Nå kan Bjarte glede kameratgjengen med at PS Data sender 5 stk brikker fra Geil. Lykke til med spillingen! leste den jeg og ^^ håper bare min søknad blir innvilget neste måned (selv om det jeg har spurt om kanskje er litt dyrt ^^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå