Gå til innhold

Tråden om sponsing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glem å få sponsa noe såpass dyrt om du ikke har et VELDIG godt grunnlag! :p Sett mange håpefulle casemoddere som prøver å skaffe seg LCD-skjermer via sponsing til et kabinettprosjekt.. For det første er det dyrt og for det andre har det ikke noe med kabinettet å gjøre!

hehe - hadde ikke no anna å spørre om akkurat da :cool:

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg fått pakken fra Vendur.no (tok lang tid, men det var banken og posten sin skyld) og synes de var veldig kjappe med å sende pakken fra seg, ikke noe problemer, og jeg fikk slikkepinne også :D (for de som kaller de noe annet: kjærlighet på pine)

Fint pakket var de også, spess bra til at det bare er vifter ;)

:w00t:GO vendur.no! :w00t:

Lenke til kommentar
Sendte du direkte til dem? På hvilken mail og hva skrev du? Regner med du skrev Engelsk, eller kanskje du har tysk som valgfag? :roll:

Jeg gikk inn på Revoltec.com. Plukket en mail derfra.

Sendte på Engelsk ja... Jeg kom i kontakt med listan.de, tydeligvis en partner eller et høyere firma enn Revoltec. Var i kontakt med en hyggelig dame, Diana. Venter på pakke nå :woot:

 

Fikk alt dette:

 

2 stk. LaserLeds

2 stk. 80mm viftegriller

1 stk. Graphic Freezer

1 stk. Revoltec Lightmouse Persicion

1 stk. Revoltec Lightpad Persicion

 

Wee!

 

PS: Jeg og 4 kamerater vant i PSDATA-fondet. Vi fikk en Geil 512MB DDR-brikke hver!

Lenke til kommentar
Starcraft-klanen til Bjarte har et stort behov for oppgradering av RAM for å få en bedre spillopplevelse. Nå kan Bjarte glede kameratgjengen med at PS Data sender 5 stk brikker fra Geil. Lykke til med spillingen!

leste den jeg og ^^

 

håper bare min søknad blir innvilget neste måned :) (selv om det jeg har spurt om kanskje er litt dyrt ^^)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...