Gå til innhold

Tråden om sponsing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min(e) erfaring(er):

Vendur.no: Sendte en høflig mail til vendur.no (sent på kvelden), der jeg forklarte hva prosjektet mitt gikk ut på (prosjektet mitt finner dere i signaturen min) og om de kunne sponse meg med en eller flere av tingene på listen jeg hadde satt opp, fikk mail en eller to dager senere, med svar fra Runar om at de kunne sponse meg med SilenX-vifter til en verdi av ca. 300kr, gratis frakt, og 25% rabatt på alle andre silenX-vifter jeg bestilte, enten til prosjektet, meg selv, eller kamerater. Får pakken neste uke tror jeg.

3dFXcool.no: Sendte samme mailen til 3dFXcool, bare at jeg hadde forandret litt på hva jeg trengte, og firmanavn, og fikk mail tilbake samme dagen (sendte denne før jeg gikk på skolen) og fikk som svar fra Rune at de kunne sponse meg med 6 stk. 120mm vifter fra Titan, og en temeraturmåler. Dette kommer på ca. 650kr tilsammen.

Det jeg har sagt at butikkene kan få igjen, er reklame i norges største forum for pc-intereserte, og klistremerkeplass eller lakking av logoen deres på prosjektet mitt. Sålang har ingen takket ja til mer enn reklamen i workloggen min.

Komplett.no sponser ikke, det fikk jeg som svar når jeg sendte mail til dem. Det samme gjelder microplex.no, har ikke sendt mail til dem selv, men har hørt det på forumet her.

En viktig ting å huske på, er å presentere seg med fult nanv, presentere prosjektet sitt på en enkel, men utfyllende måte, og love butikken noe i gjengjeld. husk også å se NØYE etter leifer, noe jeg ikke har i dette innlegget (ikke nøye vertfall)

Lenke til kommentar

Hvis du lurer på hvorfor microplex ikke sponser, så tror jeg at det er fordi de er den mest kjendte webshopen som selger casemods o.l derfor får de så utrolig mange hendvendelser, er nok det samme med komplett også. Hvis desse webshopene skulle sponse alle som ville bli sponset kunne de nok vært konk, pluss at de slipper jobb med sending. ;)

Lenke til kommentar
Der var det mange nyttige erfaringer sigen!

Setter opp en liste om hvem som det er noe vits i å spørre jeg..

Hva med å dele "malen" din? Kunne vært greit for en del å ha noe å se etter..

Ja, sett opp liste i første post, tror det kan bli nyttig. Kan sikkert legge ut "malen" min, eller alle som vil, kan få den via PM, som en annen allerede har spurt om. PM eller bare legge den ut?

Hvis du lurer på hvorfor microplex ikke sponser, så tror jeg at det er fordi de er den mest kjendte webshopen som selger casemods o.l derfor får de så utrolig mange hendvendelser, er nok det samme med komplett også. Hvis desse webshopene skulle sponse alle som ville bli sponset kunne de nok vært konk, pluss at de slipper jobb med sending.  ;)

Ja, meste sannsynlig er det grunnen, men hvorfor sponser vendur.no da? De sier selv at de får mange henvedelser om dagen, men de sposner alle som spør. De trenger vel snart ikke mer reklame her nå? :hmm:

begynte ikkje psdata å sponse dette år?

dei trakk ut 21 stk sist mnd?

Jo, de begynte med noe lignende, men her blir du trukket ut, på andre webshop`s sender du mail, og slipper å vente 1 mnd. på å få svar på om du får noe.

Lenke til kommentar

Dataparty er noe annet enn prosjekter, jeg også vet at komplett sponser folk med dataparty, men antar at siden denne topic`en ligger under case-mods, så er det prosjekter det er snakk om her. Hvem har blitt sponset av microplex til et prosjekt? Ifølge snekker`n, som kjenner en (eller flere) som jobber på microplex, så sponser de absolutt ingen. :hmm:

har tenkt på det samme PandoRa, men tenkte ikke det var noe point i å si noe om det enda. Men jeg blir med på å stemme for sticky ja, det hadde vært en fordel. (Med mindre moderatorene tar dette for reklame, og stenger tråden istedenfor, selv om jeg tviler på det :tease:)

Lenke til kommentar

Hehe.. Nei, Microplex er på toppen så de trenger visst ikke noen form for reklame, da de er så kjent i casemodkretsen! Vil jeg tro.. Men på en annen side så er det jo rart at de ikke sponser noe som helst, for det gir et godt bilde av selskapet. Mener ihvertfall jeg!

Vendur f.eks. er en nettbutikk som ikke var så kjent og trengte reklame. Opprinnelig var vel ikke de så kjent i casemodkretsen, men med SilenX produktene ble jo alle som ønsket støysvake PCer nesten avhengige av Vendur..

Lurer på hvor lenge de ønsker å åpne lagerporten å spytte ut flere sponsinger.. Men det finner vi jo ut i god tid.

Takk for sticky-stemming :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...