Βlur Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Jeg kommer til å kjøpe 6230i i løpet av sommeren (helst så fort så mulig), og vil derfor selge min 6230 (kjøpt juli 2004). Min telefon er akkurat som ny. Den har noen småriper i skjermen (men disse er av ingen betydning for å se på skjermen) og dekselet sitter litt løst og knirker derfor littegran. Men bortsett fra det er telefonen i tipp topp stand. Den har den første firmwareversjonen, 03.15, men har ingen bugs i softwaren av den grunn. Jeg har behandlet telefonen _svært_ pent, den har aldri falt i gulvet og har ingen riper på dekselet. Alt orginalt tilbehør følger selvfølgelig med: Lader, CD med programvare, Nokia sine øreplugger, 32 MB MMC-kort, manualer og esken. Tror kanskje jeg forstatt har kvitering også. Ser at billigste her i prisguiden er 2500 kr. Da vil det vel vær ok å selge den for noe mellom 1000 og 1500 kr? (Prøvde å se om jeg fant noen tilsvarende threads, men kunne ikke se noen. Vet at det finnes da...) Endret 16. april 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 men hvis du tar med i betraktningen at en _ny_ 6230i bare koster 2800 uten abb så ville jeg nok skrudd ned prisen litt.. men du kan jo bare prøve å selge den for 2 lapper, er kanskje en nisse som betaler så mye Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 men hvis du tar med i betraktningen at en _ny_ 6230i bare koster 2800 uten abb så ville jeg nok skrudd ned prisen litt.. men du kan jo bare prøve å selge den for 2 lapper, er kanskje en nisse som betaler så mye Jeg vil jo selvfølgelig ikke selge for en urimelig høy pris, men jeg vil jo så klart ha minst mulig mellomlegg mellom ny og gammel telefon Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Ser nå at denne threaden er fulstendig feilpostet. Skulle jo vært under generell prat om telefoner. Arehei eller Remerser, kan dere flytte denne threaden? Endret 15. april 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ser nå at denne threaden er fulstendig feilpostet. Skulle jo vært under generell prat om telefoner. Arehei eller Remerser, kan dere flytte denne threaden? Done. Lenke til kommentar
rmon Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Min 6230 hadde nyeste firmware (husker ikke nr på den 04.28?) Den hadde også 128MB minne + da alt annet som følger med og jeg fikk 1200,- for den... Skal jo ikke Svindle folk Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Min 6230 hadde nyeste firmware (husker ikke nr på den 04.28?)Den hadde også 128MB minne + da alt annet som følger med og jeg fikk 1200,- for den... Skal jo ikke Svindle folk Det blir vel det jeg får for den da. Har sjekka litt rund og sett at den er omkring 1000 kr som er en grei pris. Har en potensiell kjøper allerede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå