mokkabønne Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 er det noen som vet om en blokk til kjøling til kompressor. noen som vet om no????? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Akkurat hva tenker du på når du sier kompressor? Vapochill-style? Da bruker man ikke kjøleblokk, men kjører kulden rett på CPU. Evaporator kaller man "kjølehodet" om du lurte. Endret 15. april 2005 av Goophy Lenke til kommentar
mokkabønne Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 hvor er det man får kjøpt en slik Evaporator? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tviler på at du får kjøpt en beregnet på PC-kjøling løst. Du får høre med Asetek eller nVentiv. Lenke til kommentar
MiNdNuMb Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 sjekk, her, jeg vet at det er en tysker som lager noen helt suverene som han selger. fant det ikke med det samme, men dette er link til forumet jeg tror jeg så det på. http://www.phase-change.com/phpBB2/viewforum.php?f=17 du får lete litt etter det. http://www.phase-change.com/phpBB2/viewtopic.php?t=362 ellers er det en del info om hvordan du går frem for å få lagd ting sjøl. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Hvis du trenger deler til å bygge en egen fasekjøler (noe som jeg tror ligger langt over hodet ditt,men jeg svarer bare på spørsmålet ditt) så kan jeg anbefale deg å kontakte Overklokk @ ocshoot.no.. Send han en PM så ordner han det for deg. For å se hva han har gjort tidligere kan du se her Han kan bygge en unit til deg som holder tempraturer under -100 ,men for vanlig bruk er nok en Vapochill et vesentlig bedre alternativ. Dette er enkelt å isolere , akseptable tempraturer og bruker liten plass. Å bygge en fasekjøler er ikke enkelt og det er en grunn til at man trenger å gå på skole for å bli kjølemontør (som jobber med slike enheter) Endret 20. april 2005 av CFD Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kan være farlig å bygge også, gasser under trykk er skumle saker. Mer info om å bygge selv finnes på www.teampuss.com også, mange folk med mye peil der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå