Gå til innhold

Krig mot amerikaneren Malcolm Glazer!

Anbefalte innlegg

Manchester United er i fare for å bli kjøpt opp av en teit amerikaner med alt for mye penger :mad:

Supporterne har derfor tenkt å starte ett nytt Manchester hvis de blir kjøp opp....Solskjør og Cantona har sagt ja til å være spillende trenere/managere for klubben...og flere andre gamle united-spillere har sagt ja til å spille for klubben

klubben må eventuelt starte i 10 divisjon i England, men de går nok fort opp noen divisjoner raskt

Jeg håper for all del at United ikke blir kjøpt opp....Og er herved med i Krigen mot Malcolm Glazer...men hvis klubben blir kjøpt opp støtter jeg helt klart den nye klubben!!

"United skal forbli som United er!!" :thumbup:

Hva mener dere om dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er nødt til å ta opp lån for å styre manchester united....han har ikke penger til å drive klubben etter at han har kjøpt den opp...og lånet blir det supporterne som må betale osv....

Den forrige klubben han kjøpte "Tampa" i USA, trekte han seg ut av etter noen måneder og tok med seg pengene sine...klubben gikk fra å være et topp lag til å bli ett bunnlag

Forundrer meg ikke et sekund om det samme skjer om han tar over United

Derfor har United fans startet en kampanje kalt Shareholders hvor man kjøper aksjer i klubben...mange har kjøpt aksjer i klubben, det betyr at supporterne får mer å si i slike saker, og skal prøve å stoppe glazers oppkjøp av klubben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...