Morten892 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Manchester United er i fare for å bli kjøpt opp av en teit amerikaner med alt for mye penger Supporterne har derfor tenkt å starte ett nytt Manchester hvis de blir kjøp opp....Solskjør og Cantona har sagt ja til å være spillende trenere/managere for klubben...og flere andre gamle united-spillere har sagt ja til å spille for klubben klubben må eventuelt starte i 10 divisjon i England, men de går nok fort opp noen divisjoner raskt Jeg håper for all del at United ikke blir kjøpt opp....Og er herved med i Krigen mot Malcolm Glazer...men hvis klubben blir kjøpt opp støtter jeg helt klart den nye klubben!! "United skal forbli som United er!!" Hva mener dere om dette?? Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Han kommer til å ødelegge klubben totalt Sjekk mer informasjon på united.no hvis du er interessert:P Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 På hvilken måte kommer han til å ødelegge klubben? Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Han er nødt til å ta opp lån for å styre manchester united....han har ikke penger til å drive klubben etter at han har kjøpt den opp...og lånet blir det supporterne som må betale osv.... Den forrige klubben han kjøpte "Tampa" i USA, trekte han seg ut av etter noen måneder og tok med seg pengene sine...klubben gikk fra å være et topp lag til å bli ett bunnlag Forundrer meg ikke et sekund om det samme skjer om han tar over United Derfor har United fans startet en kampanje kalt Shareholders hvor man kjøper aksjer i klubben...mange har kjøpt aksjer i klubben, det betyr at supporterne får mer å si i slike saker, og skal prøve å stoppe glazers oppkjøp av klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå