Gå til innhold

Netshops Weekendtilbud! (Over)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs på hvilken hw du har i fra før. Men nå er tilbudet gått ut ser jeg, beklager hvis du ikke har bestilt enda. Men prøv, kanskje du får det til den prisen allikevel :thumbup: Kan altids avbestille hvis du ikke får det til så lav pris

Lenke til kommentar
laburk,17/04/2005 : 23:05] NorthQ

Holder nok fint den.

Tja si ikke det... min NorthQ 400W laget pipelyder når grafikkortet jobbet for fullt... Vet ikke om det har sammenheng med at det var for lite W, for det var ingen problemer. Var bare litt merkelig at det begynte å pipe (knapt hørbart) hver gang jeg spilte.

Lenke til kommentar

:-)

Impulskjøpte det HIS x800xt - selv om jeg allerde har et x800xt.. :hmm:

Tilbudet var bare altfor bra.. ja, ja, har nå et et jeg kan 'herje' med.

Club3D kortet klokker så j***lig dårlig, så det må bare regne med å få seg en 'over-volt-pudding' snart.

mvh r.

Lenke til kommentar
Tja si ikke det... min NorthQ 400W laget pipelyder når grafikkortet jobbet for fullt... Vet ikke om det har sammenheng med at det var for lite W, for det var ingen problemer. Var bare litt merkelig at det begynte å pipe (knapt hørbart) hver gang jeg spilte.

Off topic:

Hmmm, der minte du meg om noe. Har en bekjent som jeg bygde PC til, deler kjøpt på komplett.no. ASUS A8N SLi, 3500+ winchester, ASUS 6600GT skjermkort, 1024 Twinmos RAM PC3200 og en NorthQ500W.

Når PC'en skrus på så går det ca 5sek-2min så kommer det ett høyfrekvent pip som varer normalt i 3minutter (+/-). Deretter er lyden borte til neste gangn man skrur PC'en av/på. Så langt jeg har klart å finne ut hvor lyden kommer fra så er det NorthQ PSU'en. Noen med lignende erfaringer?

[EDIT] glemte å si at dette er off topi, men håper noen kan sende meg PM eller poste her om de har erfarfinger som ligner.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Off topic:

Hmmm, der minte du meg om noe. Har en bekjent som jeg bygde PC til, deler kjøpt på komplett.no. ASUS A8N SLi, 3500+ winchester, ASUS 6600GT skjermkort, 1024 Twinmos RAM PC3200 og en NorthQ500W.

Når PC'en skrus på så går det ca 5sek-2min så kommer det ett høyfrekvent pip som varer normalt i 3minutter (+/-). Deretter er lyden borte til neste gangn man skrur PC'en av/på. Så langt jeg har klart å finne ut hvor lyden kommer fra så er det NorthQ PSU'en. Noen med lignende erfaringer?

[EDIT] glemte å si at dette er off topi, men håper noen kan sende meg PM eller poste her om de har erfarfinger som ligner.

Tja.. jeg hører at CPU min arbeider via høytalerne som en høyfrekvent pipelyd.. denne forandrer seg i henhold til hva jeg gjør med maskinen :!: + en riktig stygg lyd fra harddiskene eller hva det er når jeg starter maskina (stopper etter 30 sek)

Når jeg tenker meg om så er vel maskina mi rimelig fucka siden den ikke har usb porter som fungerer (kommer bare som ukjent enhet i windows.) Og jeg har gått tom for IDE-porter til Harddisker og dvd/cd-romer, jeg kjøpte IDe kontroller, men driverne til den maskinvaren gikk ikke an å innstallere så det var penger ut av vinduet. Og ikke kan jeg kjøpe meg nytt hovedkort for jeg har ikke peiling på hva slags hovedkort jeg har.. :cry: Sorry det måtte bare komme ut, dette har brydd meg i snart 6 måneder nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...