Gå til innhold

Netshops Weekendtilbud! (Over)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter seriøst med å velge mellom Aopen Nvidia 6800 Ultra eller et HiS X800 XT...

Hva er best??? Er ATI fanboy, men vil gjerne prøve noe nytt. :) Synes bare Aopen kortet virker så stusselig....

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Da var et HiS X800 XT bestillt. NÅ håper jeg det blir forskjell fra min slitne R9800 Pro... :)

Tenkte å skaffe et X800 XL i sommer, men dette tilbudet var bare for sjukt til å si nei til. :)

:edit: Hva er egentlig forskjellen mellom XT og XT PE? Bundle? Klokkehastighet fra fabrikk?

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Jeg la merke til dette i går. Bestilte et HIS X800XT men avbestilte det litt etterpå. Har hatt PC X800XT i handlekurven flere ganger men angret meg. Det er utrolig bra priser, men fremdeles mye penger. Jeg har jo ikke problemer med noen spill med det kortet jeg har i dag så hvorfor skal jeg kjøpe nytt. :p

Lenke til kommentar

Synd jeg har PCIe, men det ble ett MSI 6800GT som også er i tilbudet på meg i går. :D Glede seg. Hadde X800XT før og tror de to kortene ligger ganske tett på hverandre i ytelsen, og så parte jeg plutselig nesten 2 høvdinger! :) deilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...