bob_kaare Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 har i lengre tid brukt Microsoft® IntelliMouse Explorer 4.0 som aktiv gamingmus, men høyretasten ser ut til å kvelde, og jeg må dermed få tak i ny. har prøvd ver 3.0 noen ganger, som sikkert har en ikke fullt så bra sensor, men som passer hånden mye bedre i midt syn, så jeg lurer på om noen vet om noen norske forhandlere eller importører som tar inn/selger denne musen? www.alienware.com har dem så vidt jeg vet, men det er best å betale på postoppkrav fra en norsk butikk. ps: i siste mulighet er jeg villig til å betale litt penger for en brukt en! Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Den selges ikke lengre, desverre, men jeg ville anbefale deg å ta en titt på logitech's nye gaming mus mx518! Brukt mus, ugh Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Min første dobbelpost, sorry.. Endret 15. april 2005 av defzx Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 går over lik for musa.. men siden Alienware har dem på lager(seff med gusje farger:P)så må den da være å få tak i...hadde MX500, men den syns jeg rett og ble for tung for min sens og spillmåte. har likt MS 4.0 godt, men den passer ikke labben noe veldig.... Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 men den syns jeg rett og ble for tung for min sens og spillmåte. Plukket ut loddet i musa?? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 går over lik for musa.. men siden Alienware har dem på lager(seff med gusje farger:P)så må den da være å få tak i...hadde MX500, men den syns jeg rett og ble for tung for min sens og spillmåte. har likt MS 4.0 godt, men den passer ikke labben noe veldig.... Den nye logitech musa skal visst være mye lettere.. Jeg har faktisk planer om å oppgradere min intelli 3.0 til denne. Skjønner egentlig ikke hva som er så spesielt med den Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du kan kjøpe 3.0 med SteelPad for 80 euro her Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 alienware har vel ikke hatt dem på lager på ganske lenge. da de gikk tom, sendte de istedet bare en Intelli 4, akuratt som om det skulle være en bedre mus. Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 går over lik for musa.. men siden Alienware har dem på lager(seff med gusje farger:P)så må den da være å få tak i...hadde MX500, men den syns jeg rett og ble for tung for min sens og spillmåte. har likt MS 4.0 godt, men den passer ikke labben noe veldig.... Den nye logitech musa skal visst være mye lettere.. Jeg har faktisk planer om å oppgradere min intelli 3.0 til denne. Skjønner egentlig ikke hva som er så spesielt med den den er GOD å holde. noen som vet hvor steelpad har lageR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå