Gå til innhold

Microsoft® IntelliMouse Explorer 3.0 <-HVOR

Anbefalte innlegg

har i lengre tid brukt Microsoft® IntelliMouse Explorer 4.0 som aktiv gamingmus, men høyretasten ser ut til å kvelde, og jeg må dermed få tak i ny. har prøvd ver 3.0 noen ganger, som sikkert har en ikke fullt så bra sensor, men som passer hånden mye bedre i midt syn, så jeg lurer på om noen vet om noen norske forhandlere eller importører som tar inn/selger denne musen?

www.alienware.com har dem så vidt jeg vet, men det er best å betale på postoppkrav fra en norsk butikk.

ps: i siste mulighet er jeg villig til å betale litt penger for en brukt en!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går over lik for musa..

men siden Alienware har dem på lager(seff med gusje farger:P)så må den da være å få tak i...hadde MX500, men den syns jeg rett og ble for tung for min sens og spillmåte. har likt MS 4.0 godt, men den passer ikke labben noe veldig....

Lenke til kommentar
går over lik for musa..

men siden Alienware har dem på lager(seff med gusje farger:P)så må den da være å få tak i...hadde MX500, men den syns jeg rett og ble for tung for min sens og spillmåte. har likt MS 4.0 godt, men den passer ikke labben noe veldig....

Den nye logitech musa skal visst være mye lettere.. Jeg har faktisk planer om å oppgradere min intelli 3.0 til denne. Skjønner egentlig ikke hva som er så spesielt med den :p

Lenke til kommentar
går over lik for musa..

Den nye logitech musa skal visst være mye lettere.. Jeg har faktisk planer om å oppgradere min intelli 3.0 til denne. Skjønner egentlig ikke hva som er så spesielt med den :p

den er GOD å holde. :p noen som vet hvor steelpad har lageR?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...