Gå til innhold

Dine beste/morsomste drømmer?

Anbefalte innlegg

Vi har allerede en mareritt-tråd, så hvorfor ikke lage en om positive drømmer?

Mine beste drømmer, drøm1:

Jeg drømte om at jeg hadde blitt fribryter, og skulle sloss med et team som bestod av en gjeng med danseband musikkere + Svenno, og at kampen ikke skulle være koreografert.

Drøm2:

Drømte om at jeg fant et sandkorn som jeg kunne bruke til å ønske meg hva jeg ville, ønsket meg limousiner, villaer, penger osv. Og ble skuffa da jeg våknet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ble skuffa da jeg våknet.

DEN er kjip!

Drømte for noen år siden at jeg sto foran høyblokken der jeg bodde.

Det var noen rør som kom ut fra veggen foran hele blokken.

Ut av disse rørene rant det penger. En endeløs elv av penger.

I den ene enden av blokken rant det 50-øringer.

Så ved siden av var det kronestykker, så 5-kronere, og etter hvert som jeg gikk bortover veggen så bare økte beløpene.

Og selvfølgelig helt borte på enden av blokken kom 1000-lappene. Og det stoppet ikke heller!!

Kunne jeg bare hatt den drømmen EN gang til :love:

Lenke til kommentar

Da jeg fikk en klar drøm. Altså, jeg ble bevisst i drømmen. Jeg prøvde å fly, og klarte det. Fløy mellom trærne i en skog, mens sola skinte på verdens vakreste måte, fløy over skyene og alt var fryd og gammen..Det var bare så..vakkert. :p

Ofte har drømmene helt unike stemninger man ikke har sett maken til i "det virkelige liv".

Lenke til kommentar
Sliter seriøst med å huske en positiv drøm... :hmm:

Husker egentlig ikke så mange drømmer generelt, noen som vet en måte som gjør det lettere å huske?

Skrive ned drømmen med det samme du våkner? Ha penn og papir liggende klart ved siden av sengen

Lenke til kommentar

Drømte at jeg var med i Idol, og utdannet meg til webdesigner og ble kjempeproff.

Sang bra, og vant alt. Alt i verden. Fikk penger. Hadde 16 barn, og 10 kjærester, og 4 'koner'.

Dessuten eide jeg hele verden, og laget FEF (.fef). Det var alle filtyper i ett.

Da jeg våknet trodde jeg at jeg sov i havet, på ei luksusferje.

=/

Lenke til kommentar

Vel, hadde sett på "The Ring", og sovna under rulletexten.

Da drømte jeg om filmen, at jeg hadde sett "tapen",

og så vokna jeg, og det var snø på skjermen, da ble jeg først sjokka,

så husket jeg at det bare var en film, da måtte jeg le...

Moren min hørte latteren min, og historien blir brukt ved familiemiddager som er litt kjedelige :p

:hmm:

Lenke til kommentar
Lucid-dreaming. DET ER TØFT..

Helt enig, Lucid-dreaming er tøft når man får det til. Har drevet å øvd en stund nå, og sakte men sikkert får jeg mer kontroll over egne drømmer. I tillegg føles ting utrolig mye mer virkelig enn "vanlige" drømmer. Har prøvd ut mye rart den siste tiden :p

Lenke til kommentar

Helt enig, Lucid-dreaming er tøft når man får det til. Har drevet å øvd en stund nå, og sakte men sikkert får jeg mer kontroll over egne drømmer. I tillegg føles ting utrolig mye mer virkelig enn "vanlige" drømmer. Har prøvd ut mye rart den siste tiden :p

Hvordan lærer du Lucid-dreaming?

Hva er i det hele tatt Lucid-dreaming? :w00t:

Lenke til kommentar

Hvordan lærer du Lucid-dreaming?

Hva er i det hele tatt Lucid-dreaming? :w00t:

Google it!

Lenke til kommentar

Drømte en gang at jeg satt på en buss, så var jeg den eneste som var på bussen..... alle andre hadde gått av. Så lå det masse mobil telefoner i setene som hadde detti ut av lommene til de andre passasjerene, så tok jeg alle sammen. Var alle de nyeste mobilene :p Da jeg våkna så blei jeg irritert fordi det bare var en drøm.. hvor er mobilene!??! Åhh, faen det var en drøm jo :mad: Dette var når jeg var liten, så jeg hadde nok veldig lyst på en mobil den gangen :p

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at jeg var på fest hos en veninne. Jeg var oppe på badet for å pisse da jeg så moren til hun jeg var hos, stå i dusjen iført fullt regntøy og paraply mens hun sang "Jeg står og sminker meg i tåken!"

Deretter gikk jeg ned for å rulle meg en røyk. Jeg rulla en røyk ca 5 meter lang, 5cm i diameter i røyke enden, og 30-40cm diameter i enden man tenner på. Denne røykte jeg over ett boblebad for at røyken ikke skulle bli våt(?)...

Var mye annet som hendte i drømmen, men dette er hva jeg husker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...