Πεισιθάνατος Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Growl-karaoke Hvem klarte å henge med? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Den er postet før tror eg... Uansett: Genialt morsomt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe...vi metalhuer er ikke verre enn at vi har litt sjølironi... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Hehe...vi metalhuer er ikke verre enn at vi har litt sjølironi... Det var derfor jeg postet den. Jeg er en hardbarka metal-fan sjøl @TLZ: Selvfølgelig er den det, men jeg fant den ikke da jeg søkte Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har faktisk det albumet Iniquity er tøffe saker, synd de har lagt opp... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Haha... Genialt!! Keep banging your heads!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har sett en lignende sak der det ble brukt en sang av Supreme Lord, et annet fett dansk death metal band...noen som har linken? Lost it I have Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Argh, datt ut på "grrrrr mhprrrrrrr arrrghhhh". Ikke lett den der. Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Herregud så gammel, men herregud så genial! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Iniquity - The Bullets Breath Fra albumet Grime. Utrolig bra! Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Iniquity - The Bullets Breath Fra albumet Grime. Utrolig bra! Ok... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Iniquity - The Bullets Breath Fra albumet Grime. Utrolig bra! Ok... Faktisk... Kongealbum! Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hehe... gammel men god :!: er det faktisk tekst på sangen eller er det bare snerring? Er metalgubbe sjøl men når det blir så dyrisk detter jeg litt av å vokalen... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 hehe... gammel men god :!: er det faktisk tekst på sangen eller er det bare snerring? Er metalgubbe sjøl men når det blir så dyrisk detter jeg litt av å vokalen... "Fuck the world" is what he said And the bullet went straight through his head A life forsaken sufficiency Frustration, tensions warranty With blatant fury life is expelled From a once so livid shell Crisp and leathery as the bones start to show White fungi embrace the blackened skin Larvae plunge through the stomach wall The process of moulding begins Skull fractured immensely from the bullets breath Brain pulp protrudes from the wound Invasion of flies in the stinky pink matter Eyes excessively pruned Lifeless yet still full of life Death feeds the living Death breeds the living Formication beneath flesh and dirt Death feeds the living Death breeds the living Inhale the bullet as he wishes to depart From this world, without a clue Worn down to the beat of a heart And a triggered mind to undo Carcass lie bloated under the sun Rotting on a dusty mound Soul condemned to a world beyond The sand became his burial ground Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) takker deathmetal gir ofte litt mer mening når jeg har teksten foran meg... EDIT: Endret 20. april 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå