MMORE2001 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis du har lust å beholde agp hovedkortet ditt for ein stund så er det ein billig oppgradering. Ellers ville jeg ikke slengt ut 3000kr. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis jeg har GF6800GT fra før, er det noen vits i å bytte? Nei. Uansett så kan de aller fleste GT-korta klokkes opp til Ultra-hastighet. Og da har du eksakt det samme kortet. Jeg skal garantert ikke klokke. Legger vekt på å ha en mest mulig stabil maskin. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Noen som vet støy på det POV Ultra kortet? (En liten hjelpende hånd) Endret 16. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Prisen er for AGP kort.. Ikke PCIekspress. Ingen aktuell sak om du ønsker å kjøre SLI.. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) bra tilbud,eneste spørsmål jeg har er følgende:har en thermaltake silent purepower 420 watt strømforsyning,blir det for lite til å drive pov ultrakortet? Endret 16. april 2005 av (ODIN) Lenke til kommentar
Radial Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 bra tilbud,eneste spørsmål jeg har er følgende:har en thermaltake silent purepower 420 watt strømforsyning,blir det for lite til å drive pov ultrakortet? Det burde vel holde greit det, men kommer kanskje an på hvor mange andre enheter du driver samtidig. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 kjøpte x800xt kortet fra hightech etter å ha lest som en gal runt om på tester håper jeg blir fornøyd med valget Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Lurer litt på motivet til at Netshop setter ned prisene såpass mye. Kommer prisene kanskje til å rase om 2 måneder med innførselen av R520? Da vil man kanskje få et 6800 ultra til rundt 2k kroner. (Smøre seg med tålmodighet) Uansett dette var jo noen lekre tilbud. Håper det blir fulgt opp av andre billige webshopper som Mpx og komplett. Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis jeg har GF6800GT fra før, er det noen vits i å bytte? Nei. Uansett så kan de aller fleste GT-korta klokkes opp til Ultra-hastighet. Og da har du eksakt det samme kortet. og du kan liksom ikke klokke ultra kortet lenger enn standard ultra da eller?? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 kjøpte x800xt kortet fra hightech etter å ha lest som en gal runt om på tester håper jeg blir fornøyd med valget Godt valg tror jeg, kunne tenkt meg et sånt selv. Lykke til og happy gaming! Lenke til kommentar
Grom Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Da var POV 6800 bestilt fra Netshop Lenke til kommentar
bidz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Hvis jeg har GF6800GT fra før, er det noen vits i å bytte? Nei. Uansett så kan de aller fleste GT-korta klokkes opp til Ultra-hastighet. Og da har du eksakt det samme kortet. Og 6800 Ultra kan ikke klokkes over det igjen? Mitt XFX GeForce 6800 Ultra kjører på 425MHz core som default (25mhz overclock, standard core clock på Ultra er 400MHz), samt at jeg klokker det lekende lett og 100% stabilt til 475MHz på core. I tillegg kjører minnet helt perfekt på 1300MHz. Dette med en Zalman VF700-Cu på 5v (stilleste modus) og bittesmå ram-sinks, i et dårlig ventilert kabinett. Du kan bare glemme og få et hvilket som helst 6800GT kort opp i disse hastighetene uten ekstrem-kjøling (og da mener jeg mer ekstremt enn normal vannkjøling). Ser ut som et knakende bra valg til 3000kr dette! Kjøpte mitt XFX GeForce 6800 Ultra da det var på tilbud hos MPX.no for ca. 2 mnd. siden, og angrer ikke! Kongekort! Endret 16. april 2005 av bidz Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Da var mitt 6800Ultra kort bestilt. Har hatt lyst på et slikt lenge men prisen gjorde at det var uaktuellt for meg, men nå er det andre boller. Gleder meg til å få det og spille skikkelig HL2! Edit: leif Endret 26. april 2005 av MacManus Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er POV kortet det beste tilbudet fra netshop denne helgen, det slår også X800XT PE kortet fra Asus eller? Ser ut som POV kortet tar opp to kortplasser, mens Asus kortet tar en, stemmer dette? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Da var mitt 6800Ultra kort bestilt. Har hatt lyst på et slikt lenge men prisen gjorde at det var uaktuellt for meg, men nå er det andre boller. Gleder meg til å få det å spille skikkelig HL2! I'll second all of that! Ma bare komme meg hjem. 2 maneder kommer kortet til a bare ligge i en skuff eller noe lignende pa rommet mitt for det blir tatt i bruk, men det er vel verdt det. Gleder meg til a komme hjem. Ikke bare ser jeg alle vennene mine igjen, men jeg har en bonus ventende pa rommet! (Actually, two bonuses. Pov 6800 Ultra og en bunke uapnede Pondus-blader ) Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nå koster jo dette kortet 4300kr. Det steg i pris over natten. Bra jeg bestilte igår. Har fått bekreftelse på 3000kr. Der var jeg heldig. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis jeg har GF6800GT fra før, er det noen vits i å bytte? Nei. Uansett så kan de aller fleste GT-korta klokkes opp til Ultra-hastighet. Og da har du eksakt det samme kortet. Jeg har POV-kortet selv... Har hatt det siden slutten av juli 2004, og er meget fornøyd med det. Har klokket det til 450 Mhz på GPU og 1200 Mhz på minnet, det er helt stabilt. Minnet går ikke så mye lenger på mitt kort, men kunne tatt GPU enda høyere. Prøvde 460Mhz, og Gikk bra i 3DMark 05, men slo meg til ro med 450Mhz, da det var nVidia sin "Ultra Extreme" spessifikasjon som de ikke valgte å gi ut... Kjørte kortet frem til februar med orginal kjøler, og monterte da på en NV Silencer 5 rev.2 Viften på POV-kortet bråker litt under oppstart, men med en gang Windows-driveren er lastet inn blir den stille... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis jeg har GF6800GT fra før, er det noen vits i å bytte? Nei. Uansett så kan de aller fleste GT-korta klokkes opp til Ultra-hastighet. Og da har du eksakt det samme kortet. Jeg skal garantert ikke klokke. Legger vekt på å ha en mest mulig stabil maskin. Det er ikke verdt å bruke penger på å oppgradere fra 6800GT til 6800Ultra da ytelsesforskjellen er såpass liten. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ok. Men nå er tilbudet tydeligvis over uansett. Ikke at jeg føler det som et tap, akkurat... Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ja, men AOpen Aeolus Geforce 6800 Ultra 256MB er ennå på tilbud. Det har kosta 4000 kr før.. Og det var det billigeste i prisguiden.. Er dette kortet bra? EDIT: leif Er det nok med 350w strømforsyning? Endret 17. april 2005 av batti64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå