EskimoBob Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Har et par hundre lapper tilgode på mitt kontantkort. Bytter fra Netcom til Lyse på mandag. Finnes det noen plasser jeg kan sløse dette bort på noe annet enn sms, ringetoner, spill etc. Nectom fortjener ikke å få ca 500 "gratis" kroner av meg Endret 15. april 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. edit: Beklager. Tråden kan tolkes på mange måter så jeg var nok litt kjapp i stengingen. Uansett, Netcom betaler ut disse pengene til deg, sjekk nettsidene deres. De tar nok et lite beløp, men du får ta ut brorparten av pengene. Endret 15. april 2005 av arehei Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 jeg har nummeret til et utenlansk firma en plass her som det koster 130 kr i minutte og ringe til jeg skal se om jeg finner det så er det jo fort gjort Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har et par hundre lapper tilgode på mitt kontantkort. Bytter fra Netcom til Lyse på mandag. Finnes det noen plasser jeg kan sløse dette bort på noe annet enn sms, ringetoner, spill etc. Nectom fortjener ikke å få ca 500 "gratis" kroner av meg Som arehei sier: Du får utbetalt pengene. Bare å ta kontakt med Netcom. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kom til å tenke på nå at du kanskje har brukt 600 for 300 kr tilbudet deres. Da er jeg temmelig sikker på at du bare får kjøpesummen tilbake. Isåfall, da kan du evt. bruke opp de resterende kronene på å kjøpe masse sms fra f.eks. Inpoc og eurobate. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takk for svar. Jeg tar kontakt med NetCom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå