chrlod Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei.. Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan kople TV'en min til PC'en for å se filmer? Har s-video kabel som jeg har pørvd, men aner ikke hvilke innstillinger jeg må foreta på PC'en.. Har ATI Radeon 9800 Pro skjermkort med TV-out. Har ikke peiling selv, så alt hjelper..! Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg kjenner ikke skjermkortet ditt, men som en start kjør: Control Panel>Display>Properies>Advanced Herfra kan det sikkert variere en del mellom ulike skjermkort, men på skjermkort med forskjellige utganger kan du ofte velge en fane som heter "Monitor" e.l. og som gir deg mulighet til å skru av og på TV-utgangen. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takk for hjelpen, fikk fram skjermbildet fra PC'en på TV'en.. Men hvordan får jeg et skarpt bilde på TV'en? Det er en del "snøing" og "småbølger" på bildet. Veldig irriterende.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Takk for hjelpen, fikk fram skjermbildet fra PC'en på TV'en..Men hvordan får jeg et skarpt bilde på TV'en? Det er en del "snøing" og "småbølger" på bildet. Veldig irriterende.. Kan komme av avstanden mellom PC og TV. Bruker du en veldig lang S-videokabel (2-5 meter)? Da kan forstyrrelser oppstå. Prøv også å legge S-videokabelen lengst mulig unna andre kabler som strømkabler, antennekabler, videokabler og så videre. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 hmm .. Kabelen er 2 meter og ligger allerede borte fra andre kabler.. Takk for hjelpen uansett Noen som vet om det finnes andre tilkoplingsmuligheter mellon PC å TV enn S-vid kabel?? Med SCART i ene enden kanskje?? Lenke til kommentar
andm Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er vel bare å kjøpe en omformer, gjerne en slik, som noen nevnte i en annen tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå