Kvammis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kan man bruke 20 pin PSU på ett 24pins hovedkort uten overgang ? Trenger svar fort!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 nei. du må nok kjøpe et adapter. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 nei. du må nok kjøpe et adapter. Kødder du ? Må jeg vente helt til i morgen med å få pcen igang ? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 De 4 siste er jo bare det samme som er fra før ! Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er ikke sikkert du trenger adapter/overgang sjekk på Hk produsentens sider. Kjøpte nettop et Asus hk der jeg kunne bruke 20 pins om psu leverte min 15 Ampere på 12v Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) 20-24 pin "We recommend the use of at least a 300W PSU with this product. *Please note this product adapts the connector only and provides power to just the first 20 pins. This will only work for some mainboards. Please check the power requirements of your mainboard before purchasing " Der går det jo ikke noe på de 4 pinnene. Det kan virke som om man bare trenger en god strømforsyning til jobben om hovedkortet takler det. Endret 15. april 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Tror bZerk PSUen min leverer nok strøm... Skal sjekke på websidene. Blir å kjøpe i morgen uansett, har bare lyst til å teste pcen i dag.. Den står her på gulvet, ferdig bygget Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 er vel ikke verre en at du bare tester da? går det ikke så går det ikke.. verste som skjer er vel bare at pc'n blir litt ustabil eller ikke vil starte? *tror jeg, vel og merke* Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 er vel ikke verre en at du bare tester da? går det ikke så går det ikke.. Det var det jeg også tengte, så er det noen som VET om det kan skje noe ved at man prøver med 20pin ? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Tok sjangsen jeg, og det ser ut til å funke greit Forresten hovedkortet mitt er: Epox 9NPA+ Ultra (nForce 4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå