Morfiril Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hei Hei Ndt-Lan, som det heter, har plass til 50 personer. Ikke mangen, det vet vi, men med 25Mbps så er det slik at alle før sånn passe med hastighet. Det holdes i kjelleren til Nygård kirke på Laksevåg og er i regi av Nattkafèen ungdomsklubb. Hvis dere ikke har noe annet å gjøre i pinsen så bli med, Brann kampen rekker dere. Lanet avsluttes kl 16.00 så det er bare å gå noen timer tidligere. Jeg kunne skrevet mye her, men det er så mye lettere å bare gi en link til siden. Her har vi'n: Ndt-Lan Endret 15. april 2005 av Morfiril Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Vi har to fine mp3 sponset av flexi-data.no spillere i premie no, så det blir bra... Vi har skaffet trådløst nett for de som vil ha det. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Damn, har lyst til å være med, nettopp kjøpt meg ny shuttle og greier for lan. Men dessverre er det midt i russetiden, så det går jo ikke. Vel vel, kanskje neste gang. Lykke til med Lan'et da. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Fett! Jeg er der lett! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dakkar kan regne med meg! Skal noen av dere spille Splinter cell3 ? Jeg skal iallefall ha det med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå