Analyzer Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bare lurer på hvor mye jeg kan få for en Windows XP Professional SP1 Skoleversjon?? Har ikke bruk for den lenger.. er vel mulig å overføre den til en annen selv om den har vært aktivert?? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kanskje 50,- Lisensen er brukt. Og det blir litt dumt å selge XP.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Litt OT kanskje, men hva er dårligere med student versjonen i forholdt til home edition/pro? Vet at den er dårligere, men hva er forskjellen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Litt OT kanskje, men hva er dårligere med student versjonen i forholdt til home edition/pro? Vet at den er dårligere, men hva er forskjellen? Stundentversjonen er vel også kun en opgradering så man må ha Win 98 eller nyere på cd for å få innstalert XP... Lenke til kommentar
Aporex Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Studentversjonen er ikke noe dårligere enn en "ikke-student" versjon. Inneholder nøyaktig samme operativsystemet som om du skulle kjøpe til full-pris. Men du må som nevnt i forrige post, ha en gammel WIN98 el. lign. for å kunne oppgradere. Er vel strengt tatt ikke lov å selge Microsoft lisenser sånn uten videre? Kan være jeg er på tynn is her, og tar helt feil. Sjekk det opp. En studentversjon av XP Pro koster rundt 800 kr. ny, så ett par hundre kroner hadde jeg tatt for den. Å selge for en 50-lapp er vel ingen vits i. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tror ikke det er lov å selge xp lisenser, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå