Airborne Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 søkte på forumet siden jeg har så ektremt treg avslåing av windows. Tråd på experts-exchange angående mitt problem det stod på forumet av en som hadde svart på å sette WaitToKillAppTimeout til 0 på en annen tråd med nesten samme prob. min WaitToKillAppTimeout står på 20000 er det tregt? bør jeg sette den på 0? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Når et program ikke svarer så venter den 20 000 ms (20 sek) med å avbryte programmet. så med mindre du har noen problemer med noen programmer som henger seg eller lignende, så bør det ikke gå stort fortere. Men det er ingen fare å prøve, og om det hjelper så er jo det flott Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har gjort dette. Programmer som kan være litt trege å avslutte går nå meget rask å avslutte. Satte den på 0. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 WaitToKillAppTimeout Hvordan forandrer man den verdien til f.eks. 0? Lenke til kommentar
Aporex Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 For å endre denne verdien går du inn i REGEDIT (Start - Kjør - og punch inn REGEDIT) Let deg frem til denne strengen: HKEY_LOCAL_MACHINE>SYSTEM>CurrentControlSet>Control>WaitToKillServiceTimeout Høyreklikk og velg Modify. Her bytter du ut 20000 med 0. Dermed vil Windows automatisk avslutte programmer/prosesser uten å vente på at de avsluttes selv. Skulle du merke noen ulemper med dette, er det jo bare å skifte til slik det var før. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hva kan egentlig gå galt? Man skader vell ikke program ved å lukke dem uten at de har klart å avslutte seg selv.....? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg kan varmt anbefale Cacheman fra http://www.outertech.com . Still inn WaitToKillAppTimeout og mange andre innstillinger. Smøreolje for maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå