rambo Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei. Kusina mi handlet seg en k500 i dag. men så fort ho satte den i laderen så blinker skjermen, kort, sterkt blink. som en blitz nesten. har stått sånn i over en halvtime. Er telefonen ødelagt eller er det bare å vente til den har ladet seg mye opp? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Høres ut som det er noe feil med mobilen ja. Jeg opplevde ikke slikt når jeg ladet min K500i for første gang. Anbefaller kusina di tar med mobilen tilbake hvor hun kjøpte den og forklarer problemet, eventuelt viser det. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dette er en klar DOA-sak. Levér telefonen til forhandler, så sender de den til et verksted og får nye telefon tilbake (må registreres innlevert innen 7 dager) Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sånn er min også.. men har k700i.. noen ganger så plinger den og av og på og av og på liksom, ladinga.. MeSs Lenke til kommentar
rambo Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 denn telefonen her blinka som et discolys,hehe. kom bare et kraftig lys, ikke noe annet å se på skjermen. var nede i butikken med den og fikk ny mobil på stedet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå