asivixi Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har hatt dårlig erfaring med PlayX.no sin webshop... Mye tull! jeg skulle handle 5 filmer, bestilte disse filmene i februar. Dette gjekk greit! Filmene ble delt opp i 3 forsendelser. Jeg betalte hver regning så fort eg mottok filmene med giro! Rett før jeg fikk den siste filmen, så mottok jeg et brev fra Kredittgjenvinning AS!!! Dette er di som tar over ubetalte regninger fra PlayX.no. Jeg ringte til Kredittgjenvinning AS og spørte hva dette var. For brevet jeg fikk var inkassovarsel på 2 regninger i Januar. Jeg hadde ikke handlet fra PlayX.no siden Oktober 2003. Så dette var rart! Som sagt, jeg ringte opp til Kredittgjenvinning AS og spørte hva dette var. Jeg fikk til svar, at det var 2 regninger som ikke var betalt. Jeg forklarte alt til di men dei holdt på sitt. Det er litt vanskelig å ringe til PlayX.no siden dei holder til i Danmark! Jeg synest at di burde vertfall ha et kontor i Norge siden det er et norsk firma! Så jeg sendte en mail som jeg forklarte alt på. Dei var ganske hyggelige da. Jeg fikk et Gavekort og greier... Jeg smilte og var fornøyd. Di sletta inkasso varselen og alt var bare velstand. Jeg fikk jo et gavekort, og dette skulle jeg bruke... Jeg bestilte en film, Collaterall Special Edition. Jeg skulle verken betale frakt eller faktura gebyr. Denne filmen forhåndsbestilte jeg 01.03.05. For filmen kom ikke ut før 16.03.05. Jeg synest at jeg var ganske langt fremme i køen når jeg bestilte over to uker i forveien. Men den 16 ende gjekk, og jeg sjekket webben. Men filmen står enda med status: "Behandles". Javel tenkte jeg. Jeg venter noen dager til og ser hva som skjer... Etter 1 uke med status: "Behandles" så sendte jeg en ny mail og lurte på hva som skjer... Da fikk jeg i svar at Innkjøpsavd. hadde bestilt inn for mange. Og det kom inn en ny forsyning på Tirsdag 29.03.05... Ok tenkte jeg... Og jeg ventet... Og så kom det noe i posten. Et brev fra PlayX.no... hva er nå dette? tenkte jeg... Jeg åpnet brevet og der sto det at jeg har 2 regninger som står på forfall. På to filmer som jeg betalte for 2 månder siden. Nå begynte dette å bli for latterligt. Jeg sendte mail til PlayX.no igjen. Og dette fikset do ganske kjapt.. Bra var nok det. Nå i dag, 15.04.05 så var jeg inne på webben, og filmen min sto enda på status: "Behandles" Javel ja... at di ska bruke en måned på å sende meg en film er for dumt. Jeg sendte mail til dei, og spurte hva som skjer nå. Jeg sendte den i 09.00 i dag. Og har ikke fått svar fra di i hele dag. Siste gang eg handler der. Så mye tull på så kort tid ska ikke gå an! I juletiden og skjedde det noe rart på den siden. Jeg logget inn med mitt brukernavn og passord, trykket OK... Når "Min side" bildet dukket opp, så var plutselig jeg innlogget med en annen bruker med navn: Hans! Mitt er Jan Terje... Dette er rare greier... Tenk hvis noen andre og hadde fåttt dette.. Og bestilt på filmer på filmer... Dette er dårlige greier... En ting. Hold dere vekke fra PlayX.no.... Kjøp heller i butikken eller på Home Entertainment... Eller CDon.... Har noen andre hatt problemer med PlayX.no???? Eller er bare jeg et tilfeldig offer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå