xSotte Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Noen som har erfaring eller kan si noe om noen av disse? Kabinettet bør lett kunne installeres vannavkjøling i. Best vist det er tilrettelagt for det. Lian Li Lian Li Thermaltake Thermaltake Thermaltake Thermaltake Edit: Jeg har Waterchill CPU/VGA/Chipsett vannkjøling. Endret 15. april 2005 av xSotte Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det 1 LianLi er best til Vannkjøling. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 CM Stacker er heller ikke noe dumt valg til vannkjøling Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 cm stacker eller det første lian li'et der. thermaltake er ikke (etter min mening) noe særlig til vannkjøling. jeg skal ikke kommentere mer siden jeg sikkert får masse nok kritikk for denne det første Lian Li er nok det beste man kan innstalere vannkjøling i Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Den øverste Lian Li'en ja De har den forresten til lavere pris hos Microplex: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B 200 kr billigere (Microplex er distrubutøren for Lian Li-kabinettet til Netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå