carl-kr. Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) hei! kjøpte idag et nytt skjermkort. det står creative fx5600fx på esken,men det står også Nvidia?? hvillken produsent kommer dette skjermkortet fra? og hvor skal jeg få tak i drivere til dette kortet? driverne som fulgte med kortet fungerer dårli.. sliter med counterstrike,men kjører far cry helt greit..rart. takker for svar:) Endret 16. april 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det kortet ditt er et Creative Nvidia fx5600 kort. Produsenten er Creative, du kan laste ned nyeste driverne på www.nvidia.com Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Creative har produsert kortet. GPU-en kommer fra Nvidia. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 okey:) vet du ellers noe om dette kortet?bra eller? var ute etter et okey kort som jeg kunne spille litt med. var ikke ute etter det ultimate gaming kortet ,men.. kunne noen ha lagt inn lingen til akkurat den driveren de vil anbefale till dette kortet.da jeg ikke greier å finne fram på Nvidias hjemmside.hehe.. Lenke til kommentar
kimen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dette kortet er no dritt har slitt med det i snart 1-2 år. Jeg er ikke imponert over egenskapene kortet har i spill og jeg tror ikke det blir noe bedre med nye drivere. Beklager men jeg tror du har blitt grundig lurt Lenke til kommentar
DillBall Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dette kortet er no dritt har slitt med det i snart 1-2 år.Jeg er ikke imponert over egenskapene kortet har i spill og jeg tror ikke det blir noe bedre med nye drivere. Beklager men jeg tror du har blitt grundig lurt LOL yeah right! Du har ikke blitt lurt, disse kortene er helt greie kort til dagens spill, på noe lav kvalitet men funker helt greit. Kan faktisk clocke kortet bra mye, uten å tøve med stabiliteten. Har liggende ett FX5500 som jeg klokket til 310/430 å funka fint Er du "stor-gamer" skulle du nok hadd ett pro kort, uansett produsent. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 prøvde de nye driverne til nvidia og det ble merkbart forskjell:) vil ikke si jeg har blitt lurt...det er ikke et elendi kort vil jeg si,men det er jo ikke det helt store heller da. helt greit ok! det blir et geforce 6600gt når pengboka tillater det,hehe Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Så lenge du selv er fornøyd med kortet er jo alt i orden. Jeg hadde et standard FX5600 kort og mener selv det er det dårligste pris vs ytelse kortet jeg har hatt. Det fungerte jo greit men det var et kraftig hopp i ytelse fra dette til 9600xt kortet jeg kjøpte etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå