tex_nex Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hei! jeg lurer bare på m det er mye forskjel mellom amd xp prosessore og sempron i ytelse orginalt er sempron like overklokkings villige som atlon xp? (socket A!!!!!!!) har bestilt en sempron 3000+! håper den funker bedre en min gammle amd atlon xp 2600+!! er heller ikke sikker på om dette innlegget tillhører her.. men men .. dør man så dør man.. takk for alle svar. Endret 15. april 2005 av tex_nex Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Trur de vil yte om lag likt. Sempron har fått halvert cache, i forhold til XP CPU'ene. De skal vel klokke ganske likt. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Trur de vil yte om lag likt. Sempron har fått halvert cache, i forhold til XP CPU'ene. De skal vel klokke ganske likt. Kommer an på om xp2600 cpuen var en barton lr thoughbred. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 For socket A er det ingen tvil om at XP mobile-CPUene er de beste overklokkerne. Alle disse utgavene har helt ulåst multiplikator, og de som er sertifisert for lavere spenning overklokker veldig bra. 2400, 2500 og 2600-seriene med 35W/45W rating er svært gode. På en 2500/2600 kan man klare 2,7 - 2,8 GHz med luftkjøling. Skal man sammenligne sempron med desktop-XP, tror jeg de vil overklokke ganske likt (uten at jeg VET det). Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 et problem med klokking av xp prossorene er at de blir VARME. dette blir ikke sempron prossesorene så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå