_lefze_pwns_all Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har veldig dårlig erfaring med å returnere produkter til komplett, og det er nå 2. gangen jeg sørger... Sist gang jeg sendte inn varen, tok det 1 1/2 uke for komplett å få testet det. Og det tok lengre tid å få returnert varen tilbake til meg. Nå håper jeg ikke de er like trege denne gangen, for da blir det ikke noe LAN på meg om ei uke.. Men uansett syns jeg komplett er raske med levering, og aldri hatt tull med kundeservicen.. Stå på Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Synes ikke 1 til 1 og 1/2 uke er lang tid ved retur for sjekk, du må huske at de skal faktisk sjekke alle varene som kommer inn til retur, det tar tid... 1 uke er vel sånn ca normalen etter min erfaring. Når det begynner å ta 1mnd + uten at du hører en dritt (les retur i elkjøp-butikk) så kan du begynne å sutre..! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 En gjenganger er jo at folk flest vegrer seg kraftig mot å faktisk ringe til (nett)butikken. Litt masing kan gjøre underverker! Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har veldig dårlig erfaring med å returnere produkter til komplett, og det er nå 2. gangen jeg sørger... Sist gang jeg sendte inn varen, tok det 1 1/2 uke for komplett å få testet det. Og det tok lengre tid å få returnert varen tilbake til meg.Nå håper jeg ikke de er like trege denne gangen, for da blir det ikke noe LAN på meg om ei uke.. Men uansett syns jeg komplett er raske med levering, og aldri hatt tull med kundeservicen.. Stå på hva var varen? hva var feil? litt manglende info her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå