andrenos Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Jeg tok en kjøretime nedi sentrum her før nyttår, og etter timen skreiv han kjørelæreren opp noe på en lapp.. tror det var noe sånn hvor lenge jeg hadde kjørt, hvor bra det gikk osv. og den 10 mai skal jeg kjøre hos en annen trafikkskole.. Skal jeg hente den lappen hos den forrige trafikkskolen, og ta med den til han neste kjørelæreren den 10 mai? Endret 15. april 2005 av andrenos Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 nei skulle ikke tro det du. men er jo en fordel å ikke skifte kjøreskole, så slipper du at de skal se hvilket nivå du er på og slikt hver gang Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Men er det helt sikkert at jeg ikke trenger å ta med denne lappen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 det kjørelærern skriver er til hans eget bruk så han skal huske hva han har gått gjennom med deg og hvordan du har gjort det. tviler veldig på at du skal ta med denne lappen. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 ok.. takk for svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ring og spør om de vet du har startet oppkjøring før nyttår. Kjipt om de maser med trafikalt grunnkurs og styr, bortsett fra det skal det ikke ha noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå