BigJackW Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hva skal jeg velge av ATI eller nVidia skjermkort? Kortet skal bli brukt til spilling. Endret 15. april 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du må nok gi litt meir info... Kva skal du bruke skjermkortet til? speling eller kontorarbeid? kor mykje er du villig til å gi? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 kommer også ann på hvilke spill - skal du spille f.eks ut2k4 mye er et nvidia kort å foretrekke Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Du må nok gi litt meir info...Kva skal du bruke skjermkortet til? speling eller kontorarbeid? kor mykje er du villig til å gi? Skjermkortet skal være for spilling. Det gjør ikke noe med priser. Kom med forslag så kanskje jeg velger meg ut et skjermkort. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva med å lese noen anmeldelser selv? Du finner dem lett når du søker Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Du må nok gi litt meir info...Kva skal du bruke skjermkortet til? speling eller kontorarbeid? kor mykje er du villig til å gi? Skjermkortet skal være for spilling. Det gjør ikke noe med priser. Kom med forslag så kanskje jeg velger meg ut et skjermkort. Då er nok x850xt pe det beste kortet, men det er litt dyrt (ca 4500 for agp versjonen) Endret 15. april 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du må nok gi litt meir info...Kva skal du bruke skjermkortet til? speling eller kontorarbeid? kor mykje er du villig til å gi? Skjermkortet skal være for spilling. Det gjør ikke noe med priser. Kom med forslag så kanskje jeg velger meg ut et skjermkort. Du må være mer presis! Kom med egne forslag til den prisen du vil ha, DERETTER retter vi. Er så vanskelig å bare velge et skjermkort og si "velg dette" , siden det er stor forskjell på kortene når det gjelder pris/ytelse. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Dersom pris ikke spiller noen rolle, kjøper du et x850xt (pe). Men dersom du har et hovedkort med 2 x PCIe-spor, kjøper du 2 x 6800GT/U, forutsatt at pris ikke spiller noen rolle selvfølgelig. Den sistnevnte kombinasjonen er det råeste du kan oppdrive per dags dato. Endret 15. april 2005 av apwr Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Windows eller et annet operativsystem (Linux/FreeBSD)? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Windows eller et annet operativsystem (Linux/FreeBSD)? Vel, siden han spiller tviler jeg på at han bruker FreeBSD ? eller ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Windows eller et annet operativsystem (Linux/FreeBSD)? Vel, siden han spiller tviler jeg på at han bruker FreeBSD ? eller ? Jeg kan fint spille UT2004, Doom 3 pluss alle linux-spill like bra i FreeBSD som om jeg skulle ha brukt linux. FreeBSD-driverne fra nVIDIA er like gode som deres linux-drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå